SUPERASISTENKA jako nenahraditelná královna kanceláře (diplomatka, personalistka a někdy psycholožka)

event_img
Začátek:17.5.2022
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2205206
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Cena:5490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:4990 Kč

Místo konání

PRAHA - adresa školícího centra: 

Učebna společnosti ERC (Evropské regionální vzdělávací centrum) z.s.
Korunní 106 (1.patro)
101 00 Praha 10

  • Naše učebna se nachází v 1. patře budovy.


Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 10, 11, 16 -  zastávka "Orionka"

 

KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@i-erc.cz
  • telefon+420 736 251 253

 

 

Přednášející:

Jan Bán

Jan Bán - uznávaný stylista a vizážista,vedoucí maskérů a kostymérů Primy.Head of stylist / dress code maker CNN Prima NEWS. V současné době působí jako hlavní stylista pro kanál CNN Prima NEWS a je jedním z tvůrců dress codu pro moderátory této stanice. Zodpovídá za jejich image a kompletní look ve vysílání. Spolupracuje na tvorbě stylingu pro ART Department FTV Prima – natáčení IDENTY CARD, MAKING OF a image focení. V portfoliu také má styling pro reklamní agentury / campaign ORLANE, Matuzalem a další / V minulosti působil jako store manager Versace v České republice.

PhDr. Karel Voříšek

PhDr. Karel Voříšek - je český televizní moderátor, od května 2013 působí na FTV Prima. Mnoho let působil v různých médiích (Československá televize, Rádio Vox, Televize Nova), ve firmách (spolumajitel reklamní agentury, ředitel akciové společnosti, obchodní ředitel public relations agency). V letech 2007, 2008, 2009 a 2013 se umístil na prvním místě v anketě TýTý v kategorii Osobnost televizního zpravodajství. V roce 2008 byl navíc vyhlášen i absolutním vítězem ankety. Je autorem knih Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu (spoluautorkou je doc. Jitka Vysekalová), Osudová životních šansoniérů (kniha básní), Žij teď a Štěstí se dá naučit. Jedná se o osobní zpověď, jak se dá naučit štěstí a ještě zhubnout za 3 měsíce 12 kilo. Mluví zde o svém partnerském vztahu i o chvílích, kdy přišel o práci. V knize jsou i recepty, jak na strachy a obavy, jak se naučit žít sám se sebou i s lidmi kolem, jak na lásku, na hádky a blbce kolem nás i v nás. Všechno, co se za dlouhé roky své bohaté manažerské a mediální praxe naučil, teď naplno předává druhým. Působí jako lektor, kouč a mediální poradce, od poznání vlastního já, přes budování osobní image, až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Radí, jak žít v přítomnosti, přestat se patlat v tom, co bylo, odnaučit se bát co přijde. Existuje recept na život? Mluví o svých cestách na jih Indie za ajurvédou, vědou o životě. Odkrývá její tajemství, od výborného jídla, přes tajemné léčení až po zklidňující meditace. S nadhledem popisuje svoji občas nesnadnou cestu poznávání sebe sama. Co brání našemu štěstí, proč si necháme kecat do života a jak trénovat kouzlo přítomného okamžiku? Více na www.karelvorisek.cz.

Jaroslav Bouzek

Jaroslav Bouzek - má dlouholeté zkušenosti se vzděláváním z velkých finančních korporací. Věnoval se vzdělávání v oblasti soft i hard skills, podílel se na tvorbě metodiky prodeje a vzdělávacích modulů pro obchodní a manžerské pozice. Jako senior trainer také pracoval na vzdělávání a odborné přípravě interních trenérů. Je certifikovaným koučem. Má také dlouholeté zkušenosti z manažerských pozic na různé úrovni řízení. Několik let například vedl oddělení prodeje v největší investiční společnosti v České republice, kde zastával funkci obchodního ředitele v rámci rozšířeného představenstva společnosti.

Opravdu dokonalá asistentka je zlaté rouno každé společnosti!

Tři "nej" zásady superasistentky jsou: profesionalita, spolehlivost a zodpovědnost.

I když to tak nemusí na první pohled vypadat, dokonalá asistentka je duší i hnacím motorem kanceláře. Bez ní by nikdy nebyl žádný šéf, nebo manažer, tak úspěšný. Proto dokáže mnoho zaměstnavatelů práci superasistentky velmi ocenit a dobře finančně ohodnotit.

Superasistentka je pravou rukou svého šéfa a jeho pokladem. Umí se chovat a jednat jako ředitelka kanceláře, diplomatka, personalistka a někdy psycholožka. Umí se vcítit do nálady nadřízeného, kolegů i obchodních partnerů, a podle toho nastavit svůj způsob komunikace. Rozhodně se nesmí bát jednání s lidmi. Jenže to samo o sobě nestačí. Přece jen musí mít další organizační schopnosti a vědomosti.

Jak zvládat práci superasistentky s přehledem, profesionalitou a elegancí?

Jak se stát královnou kanceláře?

Absolvujte intenzivní kurz určený pro Vás.

Pomůže Vám upevnit jistotu a rozšířit dovednosti ve zvládání obvyklých i méně obvyklých situací, které asistentská práce přináší bez ohledu na organizaci, či společnost pro kterou pracujete, nebo budete pracovat. Ať už se jedná o veřejnou správu, firmu, nadnárodní korporaci, nebo “držíte stráž” na recepci.

 

 

Co se naučíte

Pozice superasistentky nespočívá v pouhém vaření kávy, i když si to pořád myslí hodně lidí. Jako opravdu dokonalá asistentka musíte s úsměvem zvládat spoustu věcí. A být tak trochu jako chobotnice.

A co musí umět superasistentka?

  • Zvládnout asertivní jednání a příjemné vystupování.
  • Efektivně, a přitom přívětivě, filtrovat příchozí hovory, osoby i poštu.
  • Účelně organizovat čas i pracovní procesy a vést správně protokol kanceláře.
  • Motivovat „nejen sebe“ k lepším výkonům, být odolná vůči stresům.
  • Předcházet syndromu vyhoření, řešit konfliktní situace.
  • No a pochopitelně samostatně pracovat a reprezentovat. 

Kurz je veden netradičním způsobem a interaktivní formou. Zahrnuje spoustu modelových situací, případových studií a příkladů.

Po celou dobu kurzu budete nacvičovat elegantní řešení různých situací, které mohou asisentku, nebo sekretářku, v praxi potkat.

  • Jak zkoordinovat svou práci, sladit termíny všech schůzek a úkolů.
  • Rychle se rozhodovat a improvizačně řešit nečekané situace.
  • Umění být zdvořilá, přesto nesmlouvavá.
  • Skloubit příjemné vystupování, upravený vzhled a úsměv na tváři.
  • Časovou flexibilitu.

Zjistíte, že dokonalá asistentka je nejenom půvabná a výkonná, suverénní i nenápadná, ale dokáže zvládnout i nezvladatelné a nikdy ji při tom neopouští úsměv, dobrá nálada a smysl pro humor.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Zvýšíte Váš kredit u svého šéfa a zaměstnavatele.

V dnešní době je kladen velký důraz na profesionalitu a všestrannost práce asistentky a zaměstnavatelé si uvědomují důležitost její  role.  Asistentky a sekretářky jsou v organizaci  klíčovými pracovnicemi, na něž se všichni se vším obracejí. V  asistentkách  má vedení společnosti skutečně efektivní pracovní sílu, pomocníka, zástupce, ředitelku kanceláře… a možná i podnikového psychologa. Superasistentka  je všestrannou osobností s manažerskými dovednostmi a podílí se na tvorbě firemní kultury a image společnosti. Současně ale potřebuje mít prostor pro svoji osobní a rodinnou  sféru.

Samozřejmě, že někteří šéfové a zaměstnavatelé přece jen hledají vařičku kávy, ale pokud máte vyšší ambice, musíte na sobě pracovat. Být nepostradatelnou pravou rukou šéfa, reagovat svižně v jakékoliv situaci a čas od času být také dobrou diplomatkou a psycholožkou.

Odhalíte Vaše slabé i silné stránky.

Ukážeme Vám cestu, jak se stát královnou kanceláře.

Naučíte se vše, co by měla dokonalá asistentka umět.

Staňte se superasistentkou.

Náš kurz patří k absolutní špičce a vyznačuje se vstřícností, rychlostí, stručností, zábavou ... a to především zásluhou těch nejlepších lektorů české manažerské scény. 

Přidanou hodnotou kurzu je jeho individuální zaměření na Vás.

Na začátku kurzu zjistíme Vaše konkrétní požadavky a představy, jak na tom jste, jaký je Váš projev. Podle toho zacílíme skladbu kurzu tak říkajíc "na míru" přímo pro Vás.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a drobné občerstvení. 

09.15-09.30 Prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora).
09.30-12.00 I. blok odborného programu.
12.00-12.30 Přestávka (podáváme hlavní občerstvení).
12.30-14.00 II. blok odborného programu.   
14.00-14.30 Přestávka (podáváme drobné občerstvení).                                                       
14.30-16.30 III. blok odborného programu.    

 

 

Osnova

Důvěra a respekt.
Role asistentky; vyjasnění očekávání; nastavení hranic a umění říkat ne; jak budovat vztah založený na důvěře; co přesně dělat k vzájemnému respektu.

Loajalita aneb dýchám za šéfa.
Co je to loajalita; jak pozná šéf, že je asistentka loajální.

Proaktivita a samostatnost.
Jak zvýšit proaktivitu a samostatnost asistentky.

Image a úsměv.
Osobní image a vystupoání.  Jak být skvělým obrazem svého šéfa.

Chování.
Asertivita jako způsob komunikace a chování. Včetně typologie osobnosti.

Komunikace.
Jak správně mluvit, naslouchat a pracovat s emocemi. Verbální komunikace a volba vhodných slov v různých klidných i méně klidných situacích.

Umění nastavit priority.
Jak správně stanovit důležitost a pořadí úkolů; jak zvýšit efektivitu v práci.

Znám svého šéfa a znám sebe.
Šéfův prostor; předpokládání versus předvídání (správná organizace času a kalendáře).

Diplomatka.
Jak elegantně zvládat aroganci šéfových podřízených, jeho kolegů, nebo zákazníků a hostů. Získání si respektu od šéfa, kolegy i zákazníka. Základy slovní sebeobrany.

Etiketa.
Jak pomoci v různých situacích šéfovi i sobě. Etiketa a firemní kultura. Usazení u stolu, přivítání hostů apod.Vhodný dress code pro daný archetyp společnosti, typ cílového klienta.

Personalistka.
Pravidla práce s vlastním nadřízeným, kolegy a znalost týmové spolupráce. Odlišná chování a možnosti reakcí na ně.

Psycholožka, inovátorka, záchranářka, hasička.
Originální nápady, usnadňování práce (když něco šéf zadá, nemusí to držet v hlavě, může se spolehnout na to, že to bude hotovo na 100%) a zachraňování situací.

Dovednosti a schopnosti.
Hardskills a softskills nutné k práci asistentky. Uvědomění si toho, co šéfovi pomáhá v práci, co mu vydělává peníze a jak buduje svůj tým.

Sebepoznání a seberozvoj.
Jak posilovat sebevědomí a sebejistotu. Jak být prospěšná nejen pro šéfa, ale také pro sebe, svou rodinu a v životě vůbec. Jak aplikovat získané znalosti z kurzu do praxe a osobní plán. 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Pro všechny které a kteří chtějí rozšířit své kompetence a podpořit svůj kariérní růst.

  • asistentky a asistenty,
  • vedoucí kanceláří a oddělení,
  • sekretářky a sekretáře,
  • recepční,
  • a také pro zájemce, kteří jsou v evidenci na úřadu práce.

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: