FAKTURACE OD A DO Z V ROCE 2023 – FAKTURUJTE SPRÁVNĚ A BEZ CHYB

event_img
Začátek:24.11.2022
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2211215
Místo konání:On-line
Lektor:Květoslava Novotná
Cena:1800 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:1800 Kč

Místo konání

On-line školení,  živý přenos
účastníci den před seminářem (nejpozději  do večera) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 

 KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@i-erc.cz
  • telefon:  736 251 253

 

 

 

O lektorovi

Květoslava Novotná - účetní a daňová poradkyně, majitelka firmy NOVEKO, poskytující účetní, daňové a ekonomické služby, lektorské činnosti v oblasti účetnictví se věnuje od roku 1993.

 

 

 

Co se naučíte

Cílem semináře je seznámení účastníků s důležitými okruhy z oblasti fakturace dle platné legislativy, a to se zaměřením na praktické využití. Zásadní přitom bude členění faktur na přijaté, vystavené a také jejich oběh a schvalování. Prezentovány budou novinky v zákoně o účetnictví, vyhlášce, ČÚS a DPH.

Seminář se bude dále zabývat problematikou kontrolních hlášení, elektronizací faktur a elektronických podpisů, fakturacím nájemného, přefakturacím, poskytováním slev, rabatů, skont, reklamacemi a také náležitostmi faktur. Zahrnuty budou aktuální pokyny, sdělení a informace GFŘ včetně upozornění na dopady na praxi v oblasti vystavování a účtování faktur.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Seminář je zaměřen na odběratelsko-dodavatelské vztahy. Bude se zabývat výkladem pojmů faktura, účetní doklad, daňový doklad, vše s aplikací v praxi. Budou představeny praktické příklady typů a používání ve vazbě na účetní a daňové předpisy, občanský zákoník, zákon o obchodních korporacích a evropské směrnice.

 

 

 

Časový harmonogram

On-line školení, živý přenos

08.45-09.00    Připojení účastníků
09.00-13.30    Odborný program

 

 

 

Osnova

1. Členění faktur na přijaté, vystavené a další, náležitosti, oběh a schvalování
2. Faktury došlé – evidence závazků, právně zaniklé závazky
3. Faktury vystavené – evidence pohledávek, opravné položky k pohledávkám, odpis – účetní, daňový
4. Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proformafaktury, faktury za hotové, problematika DPH
5. Zákon o účetnictví, vyhláška a ČÚS
6. Novinky v účetnictví, dani z příjmů a DPH ke dni konání semináře
7. Faktury v kontrolním hlášení, vazba na přiznání k DPH, problémové okruhy – opravné doklady, reklamace, slevy apod.
8. Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv podle občanského zákoníku (typy smluv)
9. Forma listinná, elektronizace faktur, schvalování a podpisování v technické - elektronické formě, přehled legislativy k technické formě, vytěžování údajů z faktur
10. Fakturace nájemného
11. Přefakturace
12. Splatnost faktur, promlčení, právní zánik, smluvní pokuty
13. Úroky z prodlení
14. Poskytování slev, rabatů, skont, reklamace  - účtování, DPH

15. Náležitosti faktur

  • podle zákona o účetnictví
  • podle zákona o DPH – druhy daňových dokladů, nové náležitosti a formy, záznamní povinnost, prokazování – auditní stopa, nespolehlivý plátce, ručení, obezřetnost při nároku na odpočet
  • faktury v daňové evidenci
  • obchodní listiny podle občanského zákoníku a další potřebné náležitosti
  • faktury v cizí měně, zboží mezi plátci v EU, zahraniční faktury

16. Aktuální pokyny, sdělení a informace GFŘ
17. Implementace  Směrnice EU k DPH – oddíl Fakturace
18. Upozornění na dopady na praxi v oblasti vystavování a účtování faktur – občanský zákoník,  zákon o obchodních korporacích, rejstříkový zákon, zákon o daních z příjmů, zákon o DPH, zákon o omezení plateb v hotovosti, zákon o ochraně osobních údajů – GDPR a další.

19. Dotazy, diskuze

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Školení je určeno pro fakturanty, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky.

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: