FACEBOOK MARKETING (nejen) V CESTOVNÍM RUCHU aneb Jak navrhnout a aplikovat reklamu na sociálních sítích pro cestovní ruch - PŘESUN, další termín se uskuteční v Praze 5.9.

event_img
Začátek:20.7.2017
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1707104
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Mgr. Pavel Pichler
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2500 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna Evropského regionálního vzdělávacího centra 
   Panská 13
   602 00 BRNO
   tel.: 608 405 546


Možnosti Parkování:
•  podzemní parkoviště u Janáčkova divadla (Parking JD)  
http://www.garazejanackovodivadlo.cz
•  ul. Nádražní vedle Hlavního nádraží (49°11'23.323"N, 16°36'33.08"E)

 

 

 

O lektorovi

Mgr. Pavel Pichler - pracuje na volné noze v oblasti rozvoje cestovního ruchu a klientům pomáhá navrhnout a realizovat projekty podporující domácí a regionální cestovní ruch, dále zpracovává žádosti o dotace i granty a vytváří úspěšné marketingové strategie pro obce, regiony i soukromé subjekty. Organizuje outdoorové akce pro Klub Hedvábná stezka, sdružení Naboso a realizuje filmové festivaly Expediční kamera Brno a Snow film fest Brno. Dále funguje jako konzultant pro společnost ECEAT. Vystudoval regionální geografii a rozvoj a Humanitní environmentalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Zkušenosti získával ve společnosti Eceat, Centru Eden a o.s. Naboso.

 

motto „S facebookem máte celý svět jako na dlani.“

Facebook denně používá v ČR 3,4 milionu lidí, kteří zde stráví průměrně 21 minut.  

A jak facebook vládne v marketingu cestovního ruchu?

  • Proč tomu tak je?
  • Jak se dá bude vyvíjet rekama v cestovním ruchu na facebooku?
  • A jak reklamu správně navrhnout a aplikovat?

Využijte Facebook ke svému prospěchu! Přijďte na seminář.

 

 

Co se naučíte

Facebook patří k nejdůležitějším nástrojům, pomocí nichž můžete popularizovat a propagovat destinaci, event, veletrh či společnost působící v cestovním ruchu a je nezbytnou součástí každé dlouhodobé strategie internetového marketingu. V konečném důsledku to pro vás znamená cílené zvýšení návštěvnosti, klientů a zájemců o Vaše produkty a aktivity.

Dozvíte se, jak vytvářet skvělý obsah pro vaše klienty, budovat komunitu příznivců a podpořit skrze ně své záměry. Výklad je nabitý ukázkami z praxe a názornými příklady, jak ANO a jak NE.

Co se na 100% naučíte:

  • Jak používat správně facebook?
  • Co jsou nejčastější chyby a omyly?
  • Jak komunikovat na facebooku?  
  • Jak pracovat s fb profilem?
  • Jak správně zadat facebook reklamu?

Bohužel velká část subjektů pracujících v cestovním ruchu nepoužívá dobrým způsobem facebook a neuvědomuje si jeho smysl. A proto je tu seminář, na kterém Vám jeden z největších odborníků na fb v cestovním ruchu, v průběhu 4,5 hodinového tréninku ukáže novinky, postupy i největší omyly.




 

Proč je dobré se zúčastnit

Facebook marketing je nové komunikační prostředí, které představuje na rozdíl od tradičních mediálních kanálů jedinečný způsob předávání informací – ke komunikaci dochází všemi směry, informace neproudí pouze "jednosměrně" a "odshora dolů". Lidé vytvářejí a sdílejí své vlastní obsahy, což je pro marketing cestovního ruchu velmi přínosnéDynamické reklamy pro cestovní ruch jsou součástí součástí úspěšné marketingové strategie. Bez pochopení funkce a významu marketingu na facebooku se dnes žádný profesionální tým neobejde. Jeho pomocí jste schopni efektivně šířit zprávy a sdělení na regionální i globální úrovni. Důležitost tohoto typu marketingových nástrojů podtrhuje i zjištění serveru eMarketer, podle něhož je více než 45% všech uživatelů internetu také uživateli sociálních sítí a primárně facebooku. Navíc toto číslo neustále narůstá.




 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 
I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení) 
12.30-14.00 
II. blok odborného programu 





 

Osnova

1. Marketing cestovního ruchu.
2. Sociální sítě.
3. Definice cílové skupiny.
4. Proč být nebo nebýt na facebooku.
5. Jak na FB reklamu.
6. Jak vyhodnocovat reklamu.
7. Jak pracovat s FB profilem a fanoušky.





 

Pro koho je kurz vhodný

Nejen pro veřejnou správu, informační centra, cestovní kanceláře a agentury, hrady, zámky, muzea, hotely, další ubytovací zařízení, organizátory turistických atrakcí, eventů, konferencí a veletrhů.

Ale také pro další zájemce a  profesionály v oblasti cestovního ruchu.




 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: