TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ a KOMUNIKACE s KOMPLIKOVANÝMI OSOBAMI

event_img
Začátek:18.10.2017
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:1710101
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Mgr. Věra Máchová
Cena:3590 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2990 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna  společnosti ERC (Evropského regionálního vzdělávacího centra) 
   Panská 13
   602 00 BRNO
   tel.: 725 993 812

Možnosti Parkování:
•  podzemní parkoviště u Janáčkova divadla (Parking JD)  
http://www.garazejanackovodivadlo.cz

 

 

 

O lektorovi

Mgr. Věra Machová - specialistka a lektorka rozvoje osobních a manažerských dovedností. Poradkyně na psychodiagnostiku při výběrových řízeních a personálních auditech - také Assessment Centre a Development Centre. Spolupracuje s významnými společnostmi s firmami jako např.: Walmark, PSJ Holding, OKAY, Humanic, Danone, Třinecké železárny, Vítkovice, RWE, Kooperativa, VZP, Xella Ytong, Cement Hranice, Česká pošta, Moravia IT, Magistrát hl. m. Prahy, Ministerstvo financí a další. Vystudovala FF MU Brno, obor: psychologie, specializace: psychologie organizace a práce. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR (2000).

Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. (Reinhard K. Sprenger)

Jak  zvládnout jednání s komplikovanými osobami? Pomůže trénink obtížné komunikace.

 

 

 

Co se naučíte

Trénink je zaměřen na osvojení si potřebných komunikačních dovedností, návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.

Naučíte se zkrátka vše, jak komunikovat v obtížích.  

A hlavně – přesvědčit v komplikovaných jednáních! 

Co se na 100% naučíte?

  • Jaké jsou motivy lidí, kteří Vám „dělají potíže“ při jednání.
  • Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému partnerovi.
  • Jak žádat změnu jeho chování.
  • Jak se prosadit i přes složitost situace.
  • Jak se nenechat vyvést z rovnováhy.
  • Jak reagovat, a zda vůbec, na osobní útoky.

Dostanete spoustu dobrých rad pro zvládnutí komunikace s obtížným klientem. Získáte návod, jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému klientovi. A hlavně si prakticky natrénujete obranné taktiky a jak se bránit tlaku a manipulaci při obtížných jednáních.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Přicházíte často do styku, jak pracovního, tak obchodního, s různými typy komplikovaných osob a chcete si zdokonalit dovednosti tyto situace řešit konstruktivně a ku prospěchu věci? Přijďte na trénink obtížné komunikace. My Vás naučíme zvládat komunikaci s obtížnými klienty a jednání s komplikovanými osobami. Nacvičíte si obranné taktiky, jak se bránit tlaku a manipulaci při složitých jednáníchZískáte návod,  jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému klientovi a naučíme Vás,  jak se prosadit i přes složitost situace.

Přidaná hodnota:

Odnesete si přehled o základních problémových typech lidí, komunikačních „lidských právech“ a jejich uplatnění na Vašich konkrétních příkladech ze života!

 

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-11.00 I. blok odborného programu 
11.00-11.15 přestávka (podáváme občerstvení) 
11.15-12.45 
II. blok odborného programu 
12.45-13.15 přestávka (podáváme občerstvení) 
13.15-14.30 
III. blok odborného programu 
14.30-14.40 přestávka (podáváme občerstvení) 
14.40-16.30 
IV. blok odborného programu 

____________________________________________________________

POZNÁMKA k programu tréninku:

  • V části od 9,30 do 14,40 bude probrána teorie, řešeny případy z praxe účastníků, zodpovězeny dotazy.
     
  • Od 14,40 do 16,40 bude probíhat nácvik modelových situácí a další trénink dle domluvy s účastníky. K dispozici bude i videokamera.

____________________________________________________________

 

 

 

Osnova

1.) Kdo to vlastně jsou „komplikovaní“ lidé

  • Základní typy klientů a zákazníků.
  • Styly řešení konfliktních situací.
  • Problémové typy lidí při jednáních.

2.) Motivy lidí, kteří Vám „dělají potíže“ při jednání.

  • Uplatnění základních komunikačních „lidských“ práv.
  • Jak zdvořile odolat komukoliv.
  • Jak dlouhodobě udržet profesionální vztah s obtížným klientem.

3.) Negativní zpětná vazba – jak ji podat?

  • Jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému klientovi.
  • Jak žádat změnu chování obtížného klienta?

4.) Obrana proti manipulaci a technikám tlaku při obtížných jednáních.

  • Podstata manipulativního jednání a technikám tlaku.
  • Efektivní obrana proti manipulaci – při vyjednávání – jak reagovat?

5.) Rozpoznání postojů klienta pomocí neverbální komunikace.

  • Využití neverbální komunikace v obchodním jednání.
  • Co říkám svým chování já, co „protivník“?

6.) Zvládání emoční zátěže z obtížných jednání.

  • Zvládnutí emocí v tlaku a nepříjemných situací.
  • Drobná antistresová cvičení na zvládnutí akutní emoční zátěže při jednáních.

7.) Nácvik v modelových situacích (IV. blok odborného programu od 14:40 hod)

  • Odolávání technikám nátlaku.
  • Reakce na nekonstruktivní kritiku a citové vydírání.
  • Poskytování negativní zpětné vazby.
  • Další trénink dle domluvy s účastníky.
  • K dispozici bude i videokamera.


 

 

Pro koho je kurz vhodný

Všem, kteří přichází do styku jak pracovního, tak obchodního, s různými typy komplikovaných osob a chtějí si zdokonalit dovednosti tyto situace řešit konstruktivně a ku prospěchu věci.

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: