JAK EFEKTIVNĚ PRACOVAT S DATOVOU SCHRÁNKOU aneb KUCHAŘKA S PRAKTICKÝMI UKÁZKAMI - PŘESUN na nový termín konání dne 2.11.2017

event_img
Začátek:20.10.2017
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1710207
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Mgr. Jan Schwaller
Cena:1950 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:1750 Kč

Místo konání

PRAHA - Adresa školícího centra:
   

Učebna společnosti Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Jablonského 640/2
170 00  Praha 7 – Holešovice

  • Naše učebna se nachází v přízemí budovy.
  •  Budova, ve které se nachází naše učebna, je vzdálena cca 100 m od stanice metra „C“ Nádraží Holešovice. Z metra vystoupíte a dáte se přímo rovně do ulice Jablonského 2 (vzdálenost od metra je cca 2 minuty pěší chůzí).

 

Jak se k nám dostanete:

  1. Metrem, tramvají,  autobusem, vlakem - stačí se dopravit na stanici metra, tramvaje, vlakové nebo autobusové nádraží s názvem ,,Nádraží Holešovice"
  2. pak  1 - 4 minuty  pěšky do ulice Jablonského.
  3. Najdete nás v přízemí budovy


Dostupnost školících prostor:

  • METRO:        Jen 2 minuty pěšky od metra Nádraží Holešovice.
  • TRAMVAJ:    Jen 1 minutu pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.
  • VLAK:            Jen 4 minuty pěšky od stanice Nádraží Holešovice.
  • AUTOBUS:    Jen 3 minuty pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.

 

O lektorovi

Mgr. Jan Schwaller - vedoucí oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob, Archiv hlavního města Prahy. Je uznávaným odborníkem na problematiku archivace. Má bohatou publikační činnost a je zkušeným lektorem. Prošel řadou metodických jednání s původci, kde se řešila problematika uchovávání digitálních dokumentů i z důvodu datových schránek.

Datová revoluce v komunikaci se státem nekončí!

Je to dobrá revoluce, nebo kolo, které drncá? 

Zacházíte s datovou schránkou efektivně a správně?

Víte jak konvertovat dokumenty?

 

Co se naučíte

Účastnící se komplexně seznámí s problematikou datových schránek a eGovernmentu v ČR. 

Seznámí se se související legislativou, zejména se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Dozví se, kdo a kdy musí datovou schránku používat, jak s datovou schránkou pracovat, jak nakládat s dokumenty doručovanými do DS. 

Pozornost bude věnována i problematice elektronického podpisu, souvislostem se spisovou službou a převádění dokumentů metodou autorizované konverze. 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Zákon č. 300/2008 Sb. se postupně novelizuje. Aktualizujte si informace včas, než bude pozdě.

Seznámíte se s problematikou datových stránek, která je předmětem zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů. Dozvíte se aktuální informace vyplývající z novel této legislativy. Poradíme, jak nastavit a využívat stále nové funkcionality. Upřesníme, zda je nutné autorizovaně konvertovat všechny dokumenty doručené datovou schránkou.

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30
 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení) 
12.30-14.00
 II. blok odborného programu 

 

Osnova

1. Co je to eGovernment 
2. Legislativa eGovernmentu – zákon 300/2008 Sb. a související 
předpisy 
3. Úvod do problematiky datových schránek 

4. Doručování prostřednictvím datové schránky 
5. Informační systém datových schránek 
6. Práce s datovou schránkou – zřízení, přihlášení, tvorba a odesílání 
datové zprávy, bezpečnost 
7. Datová schránka a elektronický podpis 
8. Autorizovaná konverze dokumentů 
9. Vazba na spisovou službu 

10. Technické a právní problémy elektronických dokumentů
11. Autorizovaná konverze
12. eIDAS a jeho odraz na datové schránky
13. Registr smluv a datové schránky

Diskuse

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Všem subjektům, které musí datovou schránku používat ze zákona: orgánům veřejné moci na všech úrovních, subjektům zapsaným v obchodním rejstříku, případně dalším subjektům.

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: