KONFLIKTY A JEJICH ZDRAVÉ ŘEŠENÍ

event_img
Začátek:22.5.2018
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1805106
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Ing. Mgr. Jiří Svoboda
Cena:2800 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2300 Kč

Místo konání

PŘESUN !

školení se přesouvá z důvodu nemoci lektora - nový termín bude ještě  upřesněn.
___________________________________

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna společnosti ERC (Evropského regionálního vzdělávacího centra) 
   Panská 13
   602 00 Brno
   tel.: 725 993 812


Možnosti Parkování:

 

 

O lektorovi

Mgr. Ing. Jiří Svoboda - lektor, kouč, mediátor, poradce, VŠ pedagog. Má odborné pedagogické a humanitní vzdělání. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti mezilidských vztahů, řešení konfliktů, mediace a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře. Je srozumitelný a empatický. Díky bohaté praxi dokáže názorně spojit teoretické poznatky s praktickým využitím.

Člověk nemusí vidět celé schodiště, stačí, když udělá první krok.

Konflikty provázejí člověka po celý život. Nejde tedy o to, aby žádný konflikt nevznikl, ale o to, abychom se konflikty naučili konstruktivně a tvořivě řešit: zdravě asertivně  řešit konfliktní situace.





 

Co se naučíte

Cílem je naučit se pracovat s konfliktem bez stresu a umět ho použít pro rozvoj svého potenciálu. Identifikovat, jak zacházíme s energií a kde uniká naše životní síla – co nás vyčerpává. 

Zajisté znáte situaci, ve které jste se necítili příliš jistě. Ať již při obchodním jednání, během konfliktní situace na pracovišti, při telefonickém rozhovoru, nebo když jste museli sdělovat nepříjemné informace. Pomůžeme Vám tyto situace, prostřednictvím osvojení komunikačních technik, konstruktivně řešit. Trénink je zaměřen na osvojení potřebných komunikačních návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.

Co Vás trénink naučí?

  • Pozitivně řešit situace, kterým se nejen na pracovišti nemůžete a ani nesmíte vyhýbat.
  • Osvojíte si postupy na prevenci před vyhrocenými konfliktními stavy.
  • Správně reagovat v situacích, které jsou komunikačně nepříjemné.
  • Předejít konfliktům se zákazníky a dosáhnout všestranně přijatelné dohody.
  • Zvládnout emočně vypjaté konflikty.
  • Uklidňovat kritické situace a udržovat příjemné mezilidské vztahy.





 

Proč je dobré se zúčastnit

Chcete se umět efektivně "hádat"?

Umíte konstruktivně kritizovat a kritiku přijímat?

Víte, jaký je váš styl řešení konfliktů?

Pokud ne úplně a rádi byste, akreditovaný trénink řešení konfliktů vám to může usnadnit.

Při konfliktech je důležité správně navázat komunikaci, odstranit napětí a emoční bariéry, získat a předat informace, přesvědčit o svých názorech a postojích. Pokud se to nepodaří, konflikty narůstají a znemožňují uzavření dohody. Konflikty zvyšují úroveň stresu a zhoršují komunikaci. Uzavřený kruh, z něhož nelze snadno vystoupit.

Když budete o konfliktech více vědět, naučíte se je řešit s přehledem.

Taje a triky potřebné pro řízení konfliktu Vám odhalí zkušený facilitátor a kouč.





 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00
I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00
II. blok odborného programu (část C)




 

Osnova

  • Přínosnost konfliktů
  • Přístup ke konfliktům
  • Příčiny konfliktů
  • Problém – Spor – Hádka
  • Vývoj konfliktu
  • Řešení konfliktu
  • Vyjednávání
  • Taktika dialogu
  • Paradoxní metody komunikace
  • Zájmy a moc
  • Vyjednávací prostor a dohoda
  • Strategie
  • Souhrn pravidel řešení konfliktů





 

Pro koho je kurz vhodný

Všem, kteří pracovně komunikují se svými zákazníky, což je vždy spojeno s potenciálními konflikty – manažeři, asistenti a sekretářky, obchodní zástupci a další povolání.

Ale také pro veřejnou správu, všude tam, kde se klade důraz na jednání s veřejností.

Hodí se také politikům, kteří se potřebují zdokonalit v jednáních ve vypjatých situacích.





 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: