XVII. FÓRUM TAJEMNÍKŮ

event_img
Začátek:13.6.2018
Konec:14.6.2018
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:13042018
Č. akreditace:AK/VE-277/2017
Místo konání:HOTEL MAXIMUS RESORT; Hrázní 327/4a, Brno; https://www.maximus-resort.cz
Lektor:Kombinace několika přednášejících
Cena:6690 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:3690 Kč

Místo konání

Brněnská přehrada, HOTEL MAXIMUS RESORT,  Hrázní 327/4a, Brno, viz. mapa zde.
E-mail: sales@maximus-resort.cz

______________


UBYTOVÁNÍ si účastníci hradí sami a zájem o ubytování nahlaste přímo v místě konání (Hotel Maximus Resort) na uvedený kontakt - rezervace prodloužena do 5. června.

______________

Platba účastnického poplatku:
Při platbě hotově na místě není možnost uplatnit množstevní slevu a je účtována přirážka k původní smluvní ceně 10% (viz. smluvní podmínky)!!! V ceně je zahrnuto občerstvení, včetně obědů a společné večeře.

______________

 

O lektorovi

Naši přednášející jsou experti na slovo vzatí. Všichni pracují ve svém oboru.

Záštita tajemníka Magistrátu města Brna Ing. Pavla Loutockého.

Tradice prověřená dobrou praxí.

Fórum tajemníků k výkonu dobré správy ÚSC.

Pořádáme každoročně v rámci oslav Brno – Město uprostřed Evropy.

Účast na ohňostrůjném představení mezinárodní soutěže Ignis Brunensis.

 

 

Co se naučíte

Aktuální problematiky řízení a správy úřadu obce. 

Fórum má za cíl zvýšit kvalifikaci a profesionalitu tajemníků a tajemnic úřadů měst a obcí, ale i dalších vedoucích pracovníků a personalistů.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Posláním je napomáhat posilování institucionální kapacity ve veřejné správě, podporovat zavádění principů dobré správy v úřadech měst, obcí a krajů ČR a přispívat k jejich profesionalizaci a k výkonu dobré správy.
 

AKREDITACE
Fórum tajemníků k výkonu dobré správy ÚSC je akreditováno u MVČR podle zákona 312/2002 Sb., účastníci konference obdrží platné osvědčení.

Vzdělávacímu programu byla přidělena tato čísla akreditace:

  • AK/PV-501/2017 – průběžné vzdělávání pro úředníky
  • AK/VE-277/2017 – průběžné vzdělávání pro vedoucí úředníky

 

 

Časový harmonogram

I. DEN

STŘEDA 13. ČERVNA 2018

 

Časový prostor

Téma

Přednášející

09.00 – 09.30

 Registrace účastníků

 09.30 - 09.45

  Zahájení.

Jiřina Nehybová
Ředitelka REGIONPARTNER.

Ing. Karel Měřínský
Emeritní tajemník Města Bučovice, čestný člen Sdružení tajemníků

09.45 - 10.00

Oficiální přivítání a úvodní slovo tajemníka Magistrátu města Brna.

Ing. Pavel Loutocký
Tajemník Magistrátu města Brna.

10.00 - 11.00

Aktuální informace z oblasti legislativy  - připravované novely zákonů, nařízení vlády aj. novinky, co se chystá.

Ing. Marie Kostruhová
Ředitelka odboru dozoru a kontroly veřejné správy MV ČR.

11.00 - 11.45

e-IDAS v praxi  ÚSC a jejich  příspěvkových organizací.

Mgr. Ida Kárná, MPA
Tajemnice města Bílovice nad Svitavou

11.45 - 12.30

Vystoupení partnerů „Fóra tajemníků“. 

Česká pobočka mezinárodní profesní organizace IFMA CZ (International Facility Management Association)

Hlavním předmětem činnosti asociace je prosazování zásad facility managementu do činnosti subjektů podnikajících či jinak působících na území ČR.

Dalším klíčovým cílem asociace je rozvoj vzdělávacích a popularizačních aktivit na poli facility managementu a oborů souvisejících a organizace spolkové činnosti subjektů, které jsou na poli facility managementu aktivní.

12.30 –13.30

Oběd

 

13.30 –14.20

Příspěvky na bezpečnost ze SFDI
 

JUDr. Ing. Antonín Krejčí MBA
Specialista na pracovní právo, personální praxi a zadávání veřejných zakázek. Právník Státního fondu dopravní infrastruktury ČR.

14.20 –15.10

Zadávání veřejných zakázek obce v praxi.

JUDr. Ing. Antonín Krejčí MBA
Specialista na pracovní právo, personální praxi a zadávání veřejných zakázek. Právník Státního fondu dopravní infrastruktury ČR.

15.10 – 15.30

Coffeebreak

 

15.30 –16.10

Dotační příležitosti pro obce v r. 2018 (aktuální a plánované výzvy v OPZ, IROP, OP ŽP a další programy pro obce).

Ing. Jiří Ciboch
Konzultant a poradce na dotační výzvy a zpracování projektů z programů EU 2014 – 2020 jednatel ArchSta servis, s. r. o.

16.10 – 17.00

Zásady pro uzavření bezchybných smluv se zaměřením na obce.

Mgr. Svatopluk Šimek
Předseda právního spolku Syndicus.

17.00 –19.00

Volný program

 

Od 19.00

Společenský večer

Neformální diskuse k problematickým okruhům z oblasti řízení obcí – výměna praktických zkušeností účastníků „Fóra tajemníků“.

Volná zábava (tombola, cimbál, raut, ochutnávka vína …)

22.30 –23.30

21. ročník festivalů v roce 2018 (STAROBRNO-IGNIS BRUNENSIS)
- mezinárodní přehlídka ohňostrojů s hudbou – shlédnete soutěžní ohňostrůjné představení.

 

 

 

II. DEN

ČTVRTEK 14. ČERVNA 2018

 

Časový prostor

Téma

Přednášející

09.00 – 09.30

Příchod účastníků

09.30 –10.20

OBCE PRO – program rozvoje obce.

Ing. Martin Kolmistr
Odbor regionální politiky MMR ČR.

10.20 – 11.10

Územní plánování měst a obcí, zkrácené postupy změn územních plánů po novele stavebního zákona, problémy stavebně právních procesů.

Mgr. Veronika Doležalová
Právník  - Kancelář architekta města Brna.

 

11:10 – 12:00

Dopady účinnosti nařízení GDPR na obce - ukázky vzorů dokumentů s komentářem

JUDr. Iva Kuckirová 
Advokát - Advokátní kancelář Křížka Kuckirová Legal.

12.00 –12.45

Závěrečné zhodnocení programu a předání osvědčení o účasti 2018.

12.45 –14.00

Společný oběd a ukončení Fóra tajemníků 2018

 

 

 

 

 

 

 

Osnova

Moderuje Ing. Karel Měřínský, emeritní tajemník Města Bučovice, čestný člen  Krajského sdružení tajemníků pro Jihomoravský kraj.

 

Témata v programu FÓRA TAJEMNÍKŮ 2018:
 

viz. časový harmonogram výše

______________

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Tajemníkům a tajemnicím úřadů měst a obcí, ale i starostům a dalším vedoucím pracovníkům a personalistům. 

 

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 226 175 786/0600 vedený u MONETA Money Bank, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: