KONTROLA A AUDIT VÝDAJŮ

event_img
Začátek:8.11.2018
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1811206
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Ing. Miroslava Pýchová
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:1900 Kč

Místo konání

PŘESUN  -  nový termín bude ještě upřesněn.

________________________________________

 

PRAHA - Adresa školícího centra:

Pronájem Klimentská s.r.o.
Klimentská 1443/50
110 00 Praha 1

http://pronajemklimentska.cz/kontakt/

  • jedná se o budovu  na rohu Klimentské a Helmovy ulice... rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice


Dopravní spojení:

Metro: 
Metro B, C: stanice FLORENC

  • ze zastávky metra Florenc pak pokračujete pěšky cca 450 m (7 min) - vydejte se přes park pod magistrálou

Tramvaj: 

  • č. č.3, 8, 14, 24- zastávka Bílá Labuť  (pak pokračujte Biskupskou ulicí) – viz mapka v příloze

Parkoviště v okolí:

  • ulice Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc

 

 

O lektorovi

Ing. Miroslava Pýchová - kontrolorka a metodička s dlouholetou praxí ve výkonu kontroly u státních orgánů, územních samosprávných celků a u příjemců dotací, mj. 17 let v odboru kontroly Ministerstva financí, konzultantka Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj Poslanecké sněmovny k návrhům zákonů od roku 2014 dosud.

 

 

Co se naučíte

  • Předání praktických zkušeností z dlouholetého výkonu kontroly.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

  • Informace o aktuálních změnách v právní úpravě.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 Prezence účastníků. 
09.30-14.30 
Odborný program. 

 

 

Osnova

Kurz seznamuje s platnou právní úpravou a postupem zjišťování, zda jsou finanční operace v souladu s právními předpisy. 

  • Různé formy zaznamenání právních jednání, druhy smluv a jejich uzavírán v občanském zákoníku
  • Kontrola účelnosti výdajů orgánů veřejné správy, příjemců dotací a dalších subjektů
  • Nedostatky v náhradách za cestovní výdaje, za právní a poradenské služby, v odměňování zaměstnanců a u jiných provozních výdajů
  • Doplněno informací o nových a novelizovaných právních předpisech využitelných při kontrole hospodaření a interním auditu​​​​​​
  • Příklady dotazníků před zahájením a v průběhu auditu nebo kontroly
  • Postup interního auditu a kontroly na úseku výdajů
  • Doporučení a upozornění na rizika.

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Určeno pro  kontrolory, interní auditory, pracovníky finančních, majetkových    a dalších útvarů v orgánech veřejné správy. Zúčastnit se mohou také členové kontrolních a finančních výborů zastupitelstva.

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: