
Začátek: | 14.11.2018 |
Stav: | Přihlašování zastaveno |
Variabilní symbol: | 1811203 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | Brno - školící centrum |
Lektor: | Mgr. Věra Máchová |
Cena: | 3590 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2990 Kč |
PŘESUN !!!
Školení se přesouvá na nový termín a uskuteční se v Brně dne 10.1.2019
Podrobnější informace o termínu ZDE
____________________________________
BRNO - Adresa školícího centra:
Učebna společnosti ERC (Evropského regionálního vzdělávacího centra)
Panská 13
602 00 BRNO
tel.: 725 993 812
Možnosti Parkování:
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. (Reinhard K. Sprenger)
Jak zvládnout jednání s komplikovanými osobami? Pomůže trénink obtížné komunikace.
Maximální počet účastníků: 8
Trénink je zaměřen na osvojení si potřebných komunikačních dovedností, návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.
Naučíte se zkrátka vše, jak komunikovat v obtížích.
A hlavně – přesvědčit v komplikovaných jednáních!
Co se na 100% naučíte?
Dostanete spoustu dobrých rad pro zvládnutí komunikace s obtížným klientem. Získáte návod, jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému klientovi. A hlavně si prakticky natrénujete obranné taktiky a jak se bránit tlaku a manipulaci při obtížných jednáních.
Přicházíte často do styku, jak pracovního, tak obchodního, s různými typy komplikovaných osob a chcete si zdokonalit dovednosti tyto situace řešit konstruktivně a ku prospěchu věci? Přijďte na trénink obtížné komunikace. My Vás naučíme zvládat komunikaci s obtížnými klienty a jednání s komplikovanými osobami. Nacvičíte si obranné taktiky, jak se bránit tlaku a manipulaci při složitých jednáních. Získáte návod, jak podat negativní zpětnou vazbu obtížnému klientovi a naučíme Vás, jak se prosadit i přes složitost situace.
Přidaná hodnota:
Odnesete si přehled o základních problémových typech lidí, komunikačních „lidských právech“ a jejich uplatnění na Vašich konkrétních příkladech ze života!
Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.
09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-11.00 I. blok odborného programu
11.00-11.15 přestávka (podáváme občerstvení)
11.15-12.45 II. blok odborného programu
12.45-13.15 přestávka (podáváme občerstvení)
13.15-14.30 III. blok odborného programu
14.30-14.40 přestávka (podáváme občerstvení)
14.40-16.30 IV. blok odborného programu
____________________________________________________________
POZNÁMKA k programu tréninku:
____________________________________________________________
1.) Kdo to vlastně jsou „komplikovaní“ lidé
2.) Motivy lidí, kteří Vám „dělají potíže“ při jednání.
3.) Negativní zpětná vazba – jak ji podat?
4.) Obrana proti manipulaci a technikám tlaku při obtížných jednáních.
5.) Rozpoznání postojů klienta pomocí neverbální komunikace.
6.) Zvládání emoční zátěže z obtížných jednání.
7.) Nácvik v modelových situacích (IV. blok odborného programu od 14:40 hod)
Všem, kteří přichází do styku jak pracovního, tak obchodního, s různými typy komplikovaných osob a chtějí si zdokonalit dovednosti tyto situace řešit konstruktivně a ku prospěchu věci.
Převodem | Hotově |
Titul | Jméno | Příjmení | Datum narození | Místo narození | Funkce | Mobil |