8 OTÁZEK STRATEGICKÉHO ON-LINE MARKETÉRA aneb JAK EFEKTIVNĚ NA ON-LINE MARKETING

event_img
Začátek:20.11.2018
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:1811102
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.
Cena:2600 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2300 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna společnosti ERC (Evropského regionálního vzdělávacího centra) z.s. 
   Panská 13
   602 00 BRNO
   tel.: 725 993 812


Možnosti Parkování:

 

 

 

O lektorovi

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D. - Ředitel PTL, s.r.o., od roku 2002 poradce v oblasti EU dotací, zpracovatel projektů, konzultant, projektový manažer, finanční manažer pro různé organizace. Evaluátor v rámci Finančních mechanismů EHP/Norska, hodnotitel v OPPI, certifikovaný facilitátor, dlouholetý spolupracovník Centra regionů. PRAXE V DOTAČNÍM PORADENSTVÍ: více jak sto zpracovaných projektů, získány dotace v celkovém objemu cca 1 mld. Kč, podíl na realizaci desítek projektů. Pravidelně publikuje o dotační problematice na: www.policy.eu. PRAXE VE VZDÉLÁVÁNÍ: Lektor mnoha krátkodobých i dlouhodobých kurzů v oblasti strukturálních fondů pro projektové manažery i pracovníky samosprávy. Školitel pracovníků ministerstev na téma evaluace projektů a programů. Praxe ve VŠ výuce na FSV UK.

 

 

 

Co se naučíte

Základní kurz nezbytný pro každého, kdo to s reklamou na internetu myslí vážně.

Získáte ucelený pohled na současné dostupné marketingové nástroje a budete vědět v jaké fázi ten, který použít. Díky znalostem z tohoto kurzu už nebudete vyhazovat peníze za reklamu oknem. S precizností chirurga budete investovat tam, kde získáte maximum muziky v podobě naplnění vašich marketingových cílů.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Každý účastník kurzu obdrží v tištěné a elektronické verzi návod na detailní popis vlastního avatara a nástroj pro strukturované zachycení odpovědí na 8 otázek strategického marketéra.

 


 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení) 
12.30-15.30 II. blok odborného programu 

 

 

Osnova

  • Úvod
     
  • Stručná historie marketingu na internetu
    • Vše začalo v roce 1991. Jaké další milníky nás dovedly až do současného stavu, kdy on-line marketing je zcela svébytný marketingový trh plně konkurující reklamě v televizi a rozhlase?
       
  • S jakými daty on-line nástroje pracují
    • Co jsou cookies, jak fungují a jakými dalšími nástroje je možné sledovat aktivitu uživatele v on-line světě?
    • Co o nás ví Google a co Facebook? Kde je možné najít a případně vymazat své osobní informace?
       
  • Představení dvou užitečných marketingových frameworků
    • Víte, co mají společného AIDA a STDC? Řekneme si, kdy je vhodné tyto rámce s úspěchem použít a podrobněji se zaměříme na STDC.
       
  • 8 otázek strategického marketéra
  1. Kdo a kde jsem a kam chci dojít?
  2. Kdo je můj typický zákazník? (Avatar, persona)
  3. Jak můj produkt (služba, kurz, informace...) vyřeší problém typického zákazníka?
  4. Klíčové sdělení, které musím k potenciálnímu zákazníkovi dostat.
  5. Jak si získám první pozornost? (SEE)
  6. Jakými argumenty přesvědčím o mých kvalitách? (THINK)
  7. Jak přiměju zájemce k rozhodnutí? (DO)
  8. Jak zajistím, aby zákazník nakoupil zas a více? (CARE)

Podrobně si projdeme jednotlivé otázky, ukážeme si, jak je zařadit do marketingových aktivit, a to zejména při využití on-line marketingu.

Každý účastník si během semináře udělá vlastní marketingový plán s přiřazením konkrétních nástrojů k odpovídající fázi dle jeho specifického marketingového cíle.

Vysvětlíme si jaké druhy cílení v AdWords, Sklik a Facebooku jsou vhodné pro jednotlivé fáze STDC.

  • Vedení vs. manipulace
    • Ukážeme si, čím se liší vedení a manipulace a zamyslíme se nad etikou reklamy.
       
  • Shrnutí a závěr
     
  • Diskuze

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Pro koho se kurz hodí:

  • Pro jednotlivce, kteří mají svůj projekt a neví, kde s marketingem začít. 
  • Pro vedoucí projektů, kteří by chtěli mít větší přehled.
  • Pro koholiv, koho prostředí online marketingu zajímá. 

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: