RYCHLOTRÉNINK PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ

event_img
Začátek:22.2.2019
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:1902204
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Mgr. Věra Máchová
Cena:3590 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:3590 Kč

Místo konání

PRAHA -Adresa školícího centra: 

Učebna společnosti Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Korunní 106 (2.patro)
101 00 Praha 10
tel.: 725 993 812

  • Naše učebna se nachází ve 2 patře budovy.


Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 5, 16, 26,  zastávka "Orionka"

 

 

 

O lektorovi

Mgr. Věra Machová - specialistka a lektorka rozvoje osobních a manažerských dovedností. Poradkyně na psychodiagnostiku při výběrových řízeních a personálních auditech - také Assessment Centre a Development Centre. Spolupracuje s významnými společnostmi s firmami jako např.: Walmark, PSJ Holding, OKAY, Humanic, Danone, Třinecké železárny, Vítkovice, RWE, Kooperativa, VZP, Xella Ytong, Cement Hranice, Česká pošta, Moravia IT, Magistrát hl. m. Prahy, Ministerstvo financí a další. Vystudovala FF MU Brno, obor: psychologie, specializace: psychologie organizace a práce. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR (2000).

V rámci tréninku prezentačních dovedností  absolvuje každý účastník 3 krátké prezentace za použití videokamery/videozáznamu a získá zpětnou vazbu ke svému vystoupení!

Maximální počet účastníků: 6 lidí


 

Co se naučíte

Účastníci si osvojí základní znalosti, jak přesvědčivě a profesionálně prezentovat informace a názory druhým lidem. Jak překonávat trému a používat prezentační pomůcky, jak odpovídat na otázky a námitky.

Kurz je zaměřený tréninkově, každý z účastníků si vyzkouší prezentaci v chráněném prostředí výuky a získá prostřednictvím zpětné vazby podněty pro další rozvoj osobních prezentačních dovedností.

Pracovat budeme v malé skupině - max. 6 lidí.



 

Proč je dobré se zúčastnit

  • Patří k vaší profesní pozici prezentování projektů, nabídek nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům?
  • Potýkáte se s trémou či cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit?

Tento seminář Vám pomůže!



 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)

12.30-14.00 II. blok odborného programu
14.00-14.10
přestávka 
14.10-16.00 III. blok odborného programu




 

Osnova

  • Struktura efektivní stručné prezentace – 3Ř
  • Řeč těla a práce s hlasem – jak zaujmout posluchače svou „osobností“
  • Tréma – jak využít vlastní emoce k úspěšné prezentaci
  • Vizuální pomůcka – dobrý pomocník, špatný pán
  • Příprava náročnější prezentace – stanovení cíle, analýza posluchačů, obsah prezentace a jeho uspořádání, argumentace (racionální, emocionální), pomůcky
  • Otázky, námitky, diskuze – aneb Co následuje po prezentaci
  • Trénink prezentačních dovedností každý účastník absolvuje 3 krátké prezentace za použití videokamery/videozáznamu a získá zpětnou vazbu ke svému vystoupení

Pro koho je kurz vhodný

Kurz je vhodný pro všechny zaměstnance, úředníky, manažery, podnikatele, politiky, kteří chtějí trénovat své prezentační dovednosti, posilovat sociální odvahu a vliv.



 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: