RYCHLOTRÉNINK PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ

event_img
Začátek:17.4.2019
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1904105
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Mgr. Věra Máchová
Cena:3590 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:3590 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna společnosti ERC (Evropského regionálního vzdělávacího centra) z.s. 
   Panská 13
   602 00 BRNO
   tel.: 725 993 812


Možnosti Parkování:

O lektorovi

Mgr. Věra Machová - specialistka a lektorka rozvoje osobních a manažerských dovedností. Poradkyně na psychodiagnostiku při výběrových řízeních a personálních auditech - také Assessment Centre a Development Centre. Spolupracuje s významnými společnostmi s firmami jako např.: Walmark, PSJ Holding, OKAY, Humanic, Danone, Třinecké železárny, Vítkovice, RWE, Kooperativa, VZP, Xella Ytong, Cement Hranice, Česká pošta, Moravia IT, Magistrát hl. m. Prahy, Ministerstvo financí a další. Vystudovala FF MU Brno, obor: psychologie, specializace: psychologie organizace a práce. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR (2000).

V rámci tréninku prezentačních dovedností  absolvuje každý účastník 3 krátké prezentace za použití videokamery/videozáznamu a získá zpětnou vazbu ke svému vystoupení!

Maximální počet účastníků: 6 osob


 

Co se naučíte

Účastníci si osvojí základní znalosti, jak přesvědčivě a profesionálně prezentovat informace a názory druhým lidem. Jak překonávat trému a používat prezentační pomůcky, jak odpovídat na otázky a námitky.

Kurz je zaměřený tréninkově, každý z účastníků si vyzkouší prezentaci v chráněném prostředí výuky a získá prostřednictvím zpětné vazby podněty pro další rozvoj osobních prezentačních dovedností.

Pracovat budeme v malé skupině - max. 6 účastníků. 



 

Proč je dobré se zúčastnit

  • Patří k vaší profesní pozici prezentování projektů, nabídek nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům?
  • Potýkáte se s trémou či cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit?

Tento seminář Vám pomůže!



 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)

12.30-14.00 II. blok odborného programu
14.00-14.10
přestávka 
14.10-16.00 III. blok odborného programu




 

Osnova

  • Struktura efektivní stručné prezentace – 3Ř
  • Řeč těla a práce s hlasem – jak zaujmout posluchače svou „osobností“
  • Tréma – jak využít vlastní emoce k úspěšné prezentaci
  • Vizuální pomůcka – dobrý pomocník, špatný pán
  • Příprava náročnější prezentace – stanovení cíle, analýza posluchačů, obsah prezentace a jeho uspořádání, argumentace (racionální, emocionální), pomůcky
  • Otázky, námitky, diskuze – aneb Co následuje po prezentaci
  • Trénink prezentačních dovedností každý účastník absolvuje 3 krátké prezentace za použití videokamery/videozáznamu a získá zpětnou vazbu ke svému vystoupení

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Kurz je vhodný pro všechny zaměstnance, úředníky, manažery, podnikatele, politiky, kteří chtějí trénovat své prezentační dovednosti, posilovat sociální odvahu a vliv.



 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: