
Začátek: | 28.1.2021 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2101201 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Mgr. Adam Parma . |
Cena: | 2400 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2400 Kč |
On-line živý přenos (náhrada za přesunutý termín 15.1.2021)
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 20:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
YOUTUBE marketing pomáhá věhlasu. Všichni úspěšní jsou online!
Videopozvánka na školení:
* Vytvořit úspěšnou marketingovou strategii
* Rozhodnout, jaký typ videa vytvořit
* Natočit skvělá videa i s nízkým rozpočtem
* Hotová videa upravit a vyladit
* Připravit prezentaci značky v rámci kanálu na YouTube
* Propagovat videa na svých webových stránkách
* Odkazovat na svůj web přímo z videa
Komfortně se Vám bude věnovat náš specialista na YOUTUBE propagaci:
Poradí Vám řadu užitečných tipů a zásad, které vám usnadní audiovizuální obsah jednoduše produkovat i správně distribuovat.
Zaměříme se na praktické ukázky založení a správy firemního Youtube kanálu v návaznosti na sociální sítě, webové prostředí, interaktivní práci s diváckou komunitou či cílovou skupinou, možnosti transferu divácké obce, zvyšování návštěvnosti a monetarizace s úspěšnými příklady u nás i ve světě.
Umíte své výrobky a služby prodat pomocí videa na tomto videoportálu?
Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem!
K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Náš kurz vás vybaví obojím!
Poskytne vám cenné informace a návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem.
Onl-line seminář, živý přenos
08.45-09.00 připojení účastníků
09.00-12.30 I. blok odborného programu
12.30-12.45 přestávka
12.45-14.00 II. blok odborného programu
1. Audiovizuální obsah jako forma komunikace – výhody a možnosti v prostředí Internetu
2. Youtube.com – pohledem konzumenta a pohledem producenta audiovizuálního obsahu
3. Produkce a postprodukce audiovizuálního obsahu přístupná pro každého
4. Tvorba a správa firemního youtube kanálu
5. Youtube.com zevnitř - funkcionality, správa dat, tagů, statistik, hypertextů a další tipy a triky
6. Youtube v interakci s komunitou, sociálními sítětmi, Googlem, webem, e-mailovými klienty, newslettery
7. Úspěšnost obsahu – lze měřit, sdílet i monetarizovat
Nejen všem pracovníkům v oblasti PR, marketingu, komunikace.
Ale také pro všechny, kteří chtějí smysluplně a systémově využívat audiovizuální obsah jako efektivní nástroj propagace a komunikace.