
Začátek: | 5.2.2021 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2102210 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Milan Matyáš Deutsch |
Cena: | 2600 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2200 Kč |
On-line školení, živý přenos.
- účastníci den před seminářem (nejpozději do 20:00 hod) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 20:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Komunikace někdy může připomínat Babylonskou věž a rozmotat všechny její nuance nebývá snadné…
PR - nástroj komunikace 21. století. V současném dynamickém světě je vyvíjen stále větší tlak na transparentnost a otevřenost komunikace. S tím trvale roste i význam Public Relations (PR) a jeho využití komerčními společnostmi, neziskovým sektorem či státní a veřejnou správnou. K moderní komunikaci je potřeba přistupovat aktivně a otevřeně. Opak může znamenat komplikace s výrazným dopadem na image a reputaci úřadu, společnosti, značky či produktu.
Zasvětíme Vás do Public Relations (PR) a naučíme vás být úderným „píáristou“. Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, zaměstnanci a médii.
Přihlaste se k nám nám na kreativní trénink Public Relations s přehledem.
Naučíme vás dělat správné PR a tak, aby vás bavilo.
On-line seminář, živý přenos
09.00-09.30 Připojení účastníků
09.30-12.00 I. blok odborného programu.
12.00-12.15 přestávka
12.15-13.30 II. blok odborného programu.
1.) Česká média a jak s nimi komunikovat
2.) Příprava komunikační a PR strategie
3.) Měření úspěšnosti PR a komunikace
4.) Jak na úspěšný rozhovor
5.) Krizová komunikace
Nabízíme PR trénink všem, kteří pracují v oboru Public Relations, nebo se o něj zajímají. Pro tiskové mluvčí, pracovníky PR agentur a další PR specialisty z komerční sféry, neziskového sektoru i veřejné správy. Ale také pro všechny z vás, pro které PR a komunikace sice není hlavní náplní jejich činnosti, nicméně jste „tváří“ organizace a automaticky tedy ovlivňujete její vnímání veřejností.