Dokumenty vyžadované při finanční kontrole a interním auditu v roce 2022

event_img
Začátek:15.2.2022
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2202201
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:On-line
Lektor:Ing. Miroslava Pýchová
Cena:2400 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:1900 Kč

Místo konání

On-line školení,  živý přenos
účastníci den před seminářem (nejpozději  do 18:00 hod) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 18:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje
.

 

_____________________________________________________

 KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@i-erc.cz
  • telefon:  736 251 253 

 

 

 

O lektorovi

Ing. Miroslava Pýchová - kontrolorka a metodička s dlouholetou praxí (mj. 17 let v odboru kontroly Ministerstva financí) ve výkonu kontroly státních orgánů, územních samosprávných celků a u příjemců dotací, konzultantka Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj Poslanecké sněmovny k návrhům zákonů v letech 2014-2020.

 

 

Co se naučíte

Prohloubení a aktualizace poznatků nutných pro výkon finanční kontroly nebo interního auditu.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Posluchači obdrží na kurzu písemné materiály zpracované lektorkou.

 

 

Časový harmonogram

On-line školení, živý přenos

08.45-09.00 přihlášení účastníků
09.00-13.00 
Odborný program 

 

 

Osnova

Zjišťovací fáze kontroly hospodaření a interního auditu, vyžádané dokumenty na počátku a v průběhu kontroly nebo auditu:

  • Doklady o jednotlivé finanční nebo majetkové operaci (smlouvy, faktury, paragony, výpisy z platebního účtu, mzdové listy aj.)
  • Zaznamenání právního jednání podle občanského zákoníku
  • Souhrnné informace o hospodaření – účetní, finanční a statistické výkazy. Výroční a další zprávy.
  • Využití vnitřních předpisů při kontrole hospodaření.
  • Vnitřní předpisy a dokumenty při inventarizaci – povinnosti v prováděcí vyhlášce o inventarizaci majetku a závazků.
  • Využití zákona o účetnictví při kontrole nebo interním auditu.
  • Stanoviska a pokyny ústředních orgánů k finančnímu hospodaření.
  • Využití účetnictví a rozpočtové skladby při kontrole nebo interním auditu.
  • Právní předpisy o hospodaření orgánů veřejné správy.

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Určeno pro pracovníky, kteří provádějí kontrolu nebo interní audit v obcích, krajích, příspěvkových organizacích, státních orgánech, u příjemců veřejné finanční podpory, a také pro vedoucí zaměstnance.

Zúčastnit se mohou rovněž členové kontrolních a finančních výborů zastupitelstva.

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: