VEŘEJNÉ VYSTUPOVÁNÍ aneb JAK VYZRÁT NA MÉDIA a STÁT SE NOVINÁŘEM

event_img
Začátek:23.2.2022
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2201209
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Milan Matyáš Deutsch
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2400 Kč

Místo konání

PRAHA  - adresa místa konání:

Učebna společnosti: ERC (Evropské regionální vzdělávací  centrum) z.s.
Korunní 106 (1.patro)
101 00 Praha 10 - Vinohrady
tel.: +420 725 993 812

  • Naše učebna se nachází v 1 patře budovy.
  • Prostory se nachází nad  Vinohradským pivovarem  (http://www.vinohradskypivovar.cz/)

 

Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 10, 11, 16 -  zastávka "Orionka"

 

KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@i-erc.cz
  • telefon:  736 251 253

 

 

 

O lektorovi

Milan Matyáš Deutsch - Přední český expert na komunikaci a PR, který se v oboru pohybuje již 25 let.Poskytoval strategické poradenství předním globálním korporacím (IBM, Nokia, Intel, Danone, Google, Xerox atd.). Řídil PR a komunikační kampaně předních značek ve střední a východní Evropě. Školil starosty českých měst a tajemníky krajů v efektivní komunikaci. Školil top manažery předních korporací – v oblastech krizová komunikace, mediální komunikace a osobní prezentace. Řídil mezinárodní týmy PR konzultantů ve střední a východní Evropě (19 zemí. Před 10 lety založil vlastní poradenskou společnost v oblasti PR a komunikace EMD consultants a její divizi se zaměřením na filmovou produkci EMD production.

Jste tím, jaký obraz o Vás mají druzí!

Public relations, vystupování na veřejnosti a v médiích, krizová komunikace…to jsou dovednosti, bez kterých se v moderní době neobejdete!

 

 

Co se naučíte

Naučíme Vás, jak se zbavit trémy a neztratit hlavu nebo hlas, pokud se znenadání ocitnete před kamerou nebo mikrofonem, jak komunikovat s veřejností, obchodními partnery nebo klienty firmy, jak zpracovávat informace nebo psát tiskové zprávy.

Rozebereme s Vámi skutečné situace, které se mediálně odehrály. Poukážeme na vystoupení různých osobností v televizním zpravodajství, která společně analyzujeme. Takže se na konkrétních případech učíte vhodně reagovat a nepoškozovat vlastní zájmy, nebo zájmy společnosti, kterou zastupujete.

Vyzbrojíme Vás praktickými dovednostmi pro komunikaci na veřejnosti a  pro pohyb v mediální krajině. Zejména Vás naučíme práci s textem, s mikrofonem, vystoupení před publikem, vystupování před kamerou, veřejné diskuse a konfrontace, ovlivňování veřejného mínění, PR propagace.

A aby to byla chvílemi i trochu zábava, budeme si občas i interaktivně zahrávat s Vaší představivostí.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Mluvit přirozeně a přesvědčivě, reagovat na nepříjemné dotazy, zachovat klid a rozvahu i ve vypjatých situacích. To vše patří k základním komunikačním dovednostem schopného manažera.

Potřebujete vystupovat před skupinou lidí, novináři nebo dokonce před kamerou a v hlavě se Vám stále honí neodbytné otázky typu:

  • Co jen mám dělat s tou prokletou trémou?
  • Zvládnu vystupování bez známky nervozity?
  • Nezamotám se při odpovědích do textu?
  • Jak budu reagovat na zvídavé otázky publika, nebo reportérů?

Pomůžeme vám.

  • Provedeme Vás úskalími vystupování před větší skupinou lidí, rozhovoru s médii, či před kamerou.
  • Jak čelit trémě, stresu a tlaku novinářů, která vystoupení na veřejnosti, či v médiích, obvykle provázejí.
  • Dozvíte se, jak dnes média fungují a jak novináři myslí a pracují.
  • Získáte praktické rady a lehce aplikovatelné postupy jak zaujmout a čeho se vyvarovat.
  • Cílené simulace situací Vám pomohou získat potřebné dovednosti.

Trénink povede zkušený mediální matador, který se s vámi o všechny taje a postupy veřejného vystupování rád podělí.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.


09.00-9.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
9.30-12.00
I. blok odborného programu
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00
II. blok odborného programu

 

 

 

Osnova

  • Příprava na veřejné vystupování, jak získat jistou a uvolněný přístup.
  • Příprava na úspěšný rozhovor, jak na trému a nervozitu.
  • Jak vést rozhovor s publikem, nebo při vystoupení v médiích.
  • Jak věcně argumentovat, popřípadě konfrontovat.
  • Jak reagovat na nečekanou otázku.
  • Jak se vyhnout nepříjemné otázce.
  • Jak se prosadit do médií.
  • Základní pravidla mediálního vystupování.
  • PR pravidla a krizová komunikace.
  • Ofenzivní a defenzivní strategie komunikace.
  • Jaké jsou trendy v českých médiích. 
  • Sociální sítě x tradiční média.
  • O co komu jde (média vs. respondenti).
  • Specifika vystupování před kamerou / práce s mikrofonem.
  • „Finty“ a triky novinářů (čeho se vyvarovat).
  • Ovlivňování veřejného mínění.

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Všem, kteří vystupují na veřejnosti, případně se ve své praxi dostávají do kontaktu s médii a chtějí si osvojit praktické dovednosti pro účinný projev a komunikaci.

  • Manažery.
  • PR pracovníky.
  • Politiky.
  • Tiskové mluvčí.
  • Všechny ty, kteří přicházejí do styku s veřejností.

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: