
Začátek: | 1.3.2022 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2202202 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | Praha - školicí centrum |
Lektor: | Milan Matyáš Deutsch |
Cena: | 2900 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2400 Kč |
PRAHA - Adresa místa konání:
Učebna společnosti: ERC (Evropské regionální vzdělávací centrum) z.s.
Korunní 106 (1.patro)
101 00 Praha 10 - Vinohrady
tel.: +420 725 993 812
Jak se k nám dostanete:
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Komunikace někdy může připomínat Babylonskou věž a rozmotat všechny její nuance nebývá snadné…
PR - nástroj komunikace 21. století. V současném dynamickém světě je vyvíjen stále větší tlak na transparentnost a otevřenost komunikace. S tím trvale roste i význam Public Relations (PR) a jeho využití komerčními společnostmi, neziskovým sektorem či státní a veřejnou správnou. K moderní komunikaci je potřeba přistupovat aktivně a otevřeně. Opak může znamenat komplikace s výrazným dopadem na image a reputaci úřadu, společnosti, značky či produktu.
Zasvětíme Vás do Public Relations (PR) a naučíme vás být úderným „píáristou“. Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, zaměstnanci a médii.
Přihlaste se k nám nám na kreativní trénink Public Relations s přehledem.
Naučíme vás dělat správné PR a tak, aby vás bavilo.
Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.
09.00-9.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
9.30-12.00 I. blok odborného programu
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00 II. blok odborného programu
1.) Česká média a jak s nimi komunikovat
2.) Příprava komunikační a PR strategie
3.) Měření úspěšnosti PR a komunikace
4.) Jak na úspěšný rozhovor
5.) Krizová komunikace
Nabízíme PR trénink všem, kteří pracují v oboru Public Relations, nebo se o něj zajímají. Pro tiskové mluvčí, pracovníky PR agentur a další PR specialisty z komerční sféry, neziskového sektoru i veřejné správy. Ale také pro všechny z vás, pro které PR a komunikace sice není hlavní náplní jejich činnosti, nicméně jste „tváří“ organizace a automaticky tedy ovlivňujete její vnímání veřejností.