Místo konání
On-line živý přenos
- účastníci před seminářem obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
O lektorovi
Mgr. Ing. Jiří Svoboda - lektor, kouč, mediátor, poradce, VŠ pedagog. Má odborné pedagogické a humanitní vzdělání. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti mezilidských vztahů, řešení konfliktů, mediace a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře. Je srozumitelný a empatický. Díky bohaté praxi dokáže názorně spojit teoretické poznatky s praktickým využitím.

Reagujete pohotově a vtipně na slovní útoky a provokace?
Ne???
Přijďte a naučíme Vás džudo ve slovní rovině.
Co se naučíte
- Zvládnete zákeřné slovní útoky.
- Odhalíte poťouchlé manipulátory
- Naučíte se srozumitelně mluvit, aby nevznikaly konflikty typu ,,Já o koze on o voze"
- Dokážete správně s hlasem zacházet, aby krásně a příjemně zněl, rozzlobené osoby uklidnil.
- Pomůžeme vám vyřešit vaše problémy s trémou.
Čeká Vás seznámení se základními prvky pozitivní komunikace s přihlédnutím ke specifikům obtížné komunikace, jako je např. rozhovor s problémovými či obtížně se vyjadřujícími klienty, vyloženými provokatéry apod. Jak si udržet vážnost bez sklouznutí do afektu a zachovat si důstojnost. Jak si vytvořit odstup a současně projevit vstřícnost a umět naslouchat.
Proč je dobré se zúčastnit
Denně vstupujeme do kontaktu s ostatními lidmi, jednáme s nimi, komunikujeme. Je proto důležité osvojit si nejzákladnější dovednosti obranné rétoriky a umění správně se vyjadřovat, dokázat správně naslouchat, účinně se bránit nejrůznějším slovním výpadům, udržet věcnou kontinuitu rozhovoru a prokázat schopnost pozitivní komunikace.
Cvičení budou zaměřena výrazně prakticky.
Přidaná hodnota
- Naučíte se jednat s lidmi a nebát se prosadit se
- Zaujmout a komunikovat s posluchači „na úrovni“
- Po ukončení kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování.
Časový harmonogram
Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.
09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00 I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00 II. blok odborného programu (část C)
Osnova
- Rozumíte všemu, co kdo řekl? aneb Komunikační minimum
- Schéma komunikace
- Jazyk
- Vcítění se
- Slovní a akustické složky
- Mimoslovní složky
- Zvládnutí prostoru
- Je vám vůbec rozumět? aneb Hlasová výchova
- Dýchání
- Fonace
- Artikulace
- Modulace řeči aneb jak nebýt uspavačem hadů:
- Chyby a zlozvyky mluvčích.
- HYGIENA hlasu!
- Zuříte? Bojíte se? aneb Komunikace a zvládání emocí
- Klid a soustředění
- Sebeovládání – jak si získat sympatie svého okolí
- Naslouchání
- Paradoxní metody komunikace
- Reagujete pohotově a vtipně? aneb Dialog, polemika, diskuse, debata
- Otázky a odpovědi – jak se pohotově bránit provokacím a kritice
- Argumentace a protiargumentace – jak formulovat své odpovědi vybroušeně a elegantně
- Klamy a podpásová argumentace – a jak je odhalit a jak se bránit
- Desatero vedení dialogu
- Tréma!!!
- A její zvládání.
- Pověry a tréma.
- Manipulace a asertivita aneb Útok a obrana
- Výčitky, výhrůžky, obviňování... – Nenechte se citově vydírat!
- Asertivní přístup – důležitá složka obrany
- Manipulace v mezilidských vztazích– odhalení slovních útoků
- Lež
- Obrana proti manipulaci
- A hlavně cvičení, zkoušení a trénink!!!
- Budeme trénovat vzorové situace, obratné reakce a odpovědi
- Harmonizujte se s námi a vyhrávejte slovní souboje!
Pro koho je kurz vhodný
Kurz Slovní sebeobrana – praktické vyjednávání je určen každému: Potřebujete přesvědčit druhé a vyjednat svůj cíl? Nechcete přijít o hlas a nervy? Rozumí vám posluchači, co máte na mysli? Máte trému?
Pro každého, kdo se nechce bát a chce mluvit dobře:
- Vám, kteří se chcete naučit, jak čelit drsným útokům na Vaši důstojnost.
- Jak se pohotově bránit drobným provokacím a kritice
- Jak účinně řešit nepříjemné situace
- Jak si chytře získat sympatie svého okolí
- Jak s přehledem reagovat na jízlivé poznámky
- Jak si dopředu natrénovat obratné reakce
- Jak se zachovat před rozzuřeným šéfem
- Jak formulovat své odpovědi vybroušeně a elegantně
- Jak si hrát se slovy a jejich významy
- Čili:
- Zaměstnanci ve státní správě
- Manažeři a vedoucí pracovníci
- Advokáti a právníci
- Politici, poslanci, senátoři
- Učitelé, lektoři, kouči, mentoři
- … a další.
Přihlásit se