FACEBOOK pro MARKETÉRY - workshop pro PR a CRM on-line manažery

event_img
Začátek:9.3.2021
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2103102
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:On-line
Lektor:Ing. Jan Škraňka
Cena:3290 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2690 Kč

Místo konání

On-line seminář, živý přenos
-  účastníci  obdrží den před seminářem (nejpozději do 20:00 hod)  materiál ke kurzu v PDF formátu

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 20:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 

KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

  • e-mail: kurzy@i-erc.cz
  • telefon:  736 251 253 

 

 

O lektorovi

Ing. Jan Škraňka - marketingový a mediální konzultant, propagátor a aplikátor sociálních sítí, autor úspěšných guerillových a sociálních projektů. Šéfredaktor zpravodaje města Frýdlantu nad Ostravicí ,,FRÝDLANSTKÉ NOVINY". http://www.honzaskranka.cz; http://www.youstoryup.cz

Jsou sociální média Vašimi vodami?

Právě pro Vás, TOP markeťáky, je workshop Facebook  jako ulitý.

V současné době je Facebook sociální sítí s největší uživatelskou základnou. Každá profesionální marketingová kampaň tuto síť obsahuje a většina z marketérů si musela najít cestu, jak Facebook efektivně a smysluplně využít. Aby to nebylo lehké, vše řídí tajný algoritmus, který nás nutí sáhnout po různých strategiích, nástrojích a budgetu.

  • Jak dobře a efektivně dovedete propagovat své služby, zboží nebo obec na této síti? 
  • Využíváte veškerý svůj potenciál?
  • Víte, co a jak máte měřit a s čím se v České republice porovnávat?
  • Díváte se na Facebook očima profesionála?

 

 

 

 

Co se naučíte

Honza Škraňka, propagátor sociálního marketingu a přední česká osobnost v guerillové kampani, Vás během několika hodin školení provede praktickými ukázkami efektivního využívání této sociální sítě pro promování brandu Vaši značky nebo běžnou komunikaci s klienty.

Školení má podobu workshopu, kdy Vám ve studentském sešitu vzniká paralelně Váš akční plán, struktura redakčního obsahu (contentu), rozdělení kompetencí či plán budgetu reklamní kampaně. Poměrnou část času strávíte v nástrojích Facebook CreatorStudio a Fasebook Business. Je vyžadováno, aby účastníci měli na školení svůj počítač se svým Facebook účtem.

 

Workshop je pravým pomocníkem pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti.

Provedeme vás vodami sociálních médií, jak cíleně a efektivně šířit povědomí o Vás, Vaší společnosti, značce, projektech všude tam, kde to bude dávat smysl. Nalezneme nebo vytvoříme nové kanály pro vaši práci. To vše Vás naučíme na našem workshopu. Seznámíme se se základními metrikami kampaně.

 

  • Interaktivní formou se ponoříme do několika modelových situací, navštívíme prezentace velkých firem na Facebooku, ukážeme si success stories.
  • Naučíme se efektivně používat nástroje Facebooku a Youtube.
  • Ukážeme si, jak naplánovat kampaň.
  • Vyzkoušíme si  Powereditor, Facebook for Business,  Google analytics, Google Adwords, seznámíme se, co dokáže GA code a Facebook pixel.
  • Naučíme se vydělávat na Youtube.

 

Přidaná hodnota ...

Navíc získáte podrobnou analýzu vaší dosavadní komunikace na sociálních médiích včetně konkrétních návrhů na vylepšení nebo změnu. Samozřejmostí je individuální konzultace s lektorem.

Diskutujte o tom, co právě teď řešíte a uvidíte, jaký nadhled vám ostatní pomohou získat.  Týmová práce v neformálním prostředí je osvěžující.

 

 


 

Proč je dobré se zúčastnit

On-line marketing jde velmi rychle kupředu. To, co platilo minulý měsíc, už dnes nemusí fungovat. Pokud chcete patřit mezi nejlepší, posuneme Vás o velký skok dál. Poznejte nejnovější trendy, ale i ty budoucí, získejte detailní případové studie, rozšiřte své kontakty a nabijte se energií. 

Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří běžnou součást marketingových plánů a hrají důležitější roli, než si myslíme. Masově nahrazují běžné reklamní a komunikační kanály. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů, Youtube nahrazuje televizní formáty.

Workshop se zaměří na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.

Získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši práci v PR a marketingu.

Navíc dostanete tipy na zlepšení své práce a propojíte znalosti z více oborů. Nebojte se ptát, žádná otázka není hloupá.

Jak správně nastavit efektivní sociální kampaň?
Jak jí měřit?

 

 

 

Časový harmonogram

On-line seminář,  živý přenos

8.45 -09.00 připojení účastníků
09.00-15.30  odborný program
 

 


 

Osnova

Školení je rozděleno na tyto ucelené bloky:

  1. Sociální marketing vs. klasický marketing
  2. Cílová skupina, cíle, dosažitelné změny
  3. Měření efektivity
  4. Plánování contentu
  5. Plánování reklamy a jak na ní ušetřit
  6. Live Streaming
  7. Strategie využívající vlastní a cizí prostor na Facebook
  8. Facebook jako součást komunikačního portfolia na síti

 

V případě účastníků z řad samosprávních celků se dotkneme povinností plynoucích ze zákona tiskového, informačního, zákona o reklamě a dalších souvisejících.

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Seminář je určen primárně pro jednotlivce nebo jednatele firem, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře.

 

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na kurzy@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: