
Začátek: | 9.3.2021 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2103102 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Ing. Jan Škraňka |
Cena: | 3290 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2690 Kč |
On-line seminář, živý přenos
- účastníci obdrží den před seminářem (nejpozději do 20:00 hod) materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 20:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Jsou sociální média Vašimi vodami?
Právě pro Vás, TOP markeťáky, je workshop Facebook jako ulitý.
V současné době je Facebook sociální sítí s největší uživatelskou základnou. Každá profesionální marketingová kampaň tuto síť obsahuje a většina z marketérů si musela najít cestu, jak Facebook efektivně a smysluplně využít. Aby to nebylo lehké, vše řídí tajný algoritmus, který nás nutí sáhnout po různých strategiích, nástrojích a budgetu.
Honza Škraňka, propagátor sociálního marketingu a přední česká osobnost v guerillové kampani, Vás během několika hodin školení provede praktickými ukázkami efektivního využívání této sociální sítě pro promování brandu Vaši značky nebo běžnou komunikaci s klienty.
Školení má podobu workshopu, kdy Vám ve studentském sešitu vzniká paralelně Váš akční plán, struktura redakčního obsahu (contentu), rozdělení kompetencí či plán budgetu reklamní kampaně. Poměrnou část času strávíte v nástrojích Facebook CreatorStudio a Fasebook Business. Je vyžadováno, aby účastníci měli na školení svůj počítač se svým Facebook účtem.
Workshop je pravým pomocníkem pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti.
Provedeme vás vodami sociálních médií, jak cíleně a efektivně šířit povědomí o Vás, Vaší společnosti, značce, projektech všude tam, kde to bude dávat smysl. Nalezneme nebo vytvoříme nové kanály pro vaši práci. To vše Vás naučíme na našem workshopu. Seznámíme se se základními metrikami kampaně.
Přidaná hodnota ...
Navíc získáte podrobnou analýzu vaší dosavadní komunikace na sociálních médiích včetně konkrétních návrhů na vylepšení nebo změnu. Samozřejmostí je individuální konzultace s lektorem.
Diskutujte o tom, co právě teď řešíte a uvidíte, jaký nadhled vám ostatní pomohou získat. Týmová práce v neformálním prostředí je osvěžující.
On-line marketing jde velmi rychle kupředu. To, co platilo minulý měsíc, už dnes nemusí fungovat. Pokud chcete patřit mezi nejlepší, posuneme Vás o velký skok dál. Poznejte nejnovější trendy, ale i ty budoucí, získejte detailní případové studie, rozšiřte své kontakty a nabijte se energií.
Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří běžnou součást marketingových plánů a hrají důležitější roli, než si myslíme. Masově nahrazují běžné reklamní a komunikační kanály. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů, Youtube nahrazuje televizní formáty.
Workshop se zaměří na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.
Získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši práci v PR a marketingu.
Navíc dostanete tipy na zlepšení své práce a propojíte znalosti z více oborů. Nebojte se ptát, žádná otázka není hloupá.
Jak správně nastavit efektivní sociální kampaň?
Jak jí měřit?
On-line seminář, živý přenos
8.45 -09.00 připojení účastníků
09.00-15.30 odborný program
Školení je rozděleno na tyto ucelené bloky:
V případě účastníků z řad samosprávních celků se dotkneme povinností plynoucích ze zákona tiskového, informačního, zákona o reklamě a dalších souvisejících.
Seminář je určen primárně pro jednotlivce nebo jednatele firem, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře.