
Začátek: | 16.2.2021 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2102213 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Ing. Jan Škraňka |
Cena: | 3290 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2690 Kč |
Onl-line seminář, živý přenos
(náhrada za přesunutý termín 25.1.2021)
- účastníci obdrží den před seminářem (nejpozději do 20:00 hod) materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do 20:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Jsou sociální média Vašimi vodami?
Právě pro Vás, TOP markeťáky, je workshop Facebook jako ulitý.
Workshop je pravým pomocníkem pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti.
Provedeme vás vodami sociálních médií, jak cíleně a efektivně šířit povědomí o Vás, Vaší společnosti, značce, projektech všude tam, kde to bude dávat smysl. Nalezneme nebo vytvoříme nové kanály pro vaši práci. To vše Vás naučíme na našem workshopu. Seznámíme se se základními metrikami kampaně.
Přidaná hodnota ...
Navíc získáte podrobnou analýzu vaší dosavadní komunikace na sociálních médiích včetně konkrétních návrhů na vylepšení nebo změnu. Samozřejmostí je individuální konzultace s lektorem.
Diskutujte o tom, co právě teď řešíte a uvidíte, jaký nadhled vám ostatní pomohou získat. Týmová práce v neformálním prostředí je osvěžující.
On-line marketing jde velmi rychle kupředu. To, co platilo minulý měsíc, už dnes nemusí fungovat. Pokud chcete patřit mezi nejlepší, posuneme Vás o velký skok dál. Poznejte nejnovější trendy, ale i ty budoucí, získejte detailní případové studie, rozšiřte své kontakty a nabijte se energií.
Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří běžnou součást marketingových plánů a hrají důležitější roli, než si myslíme. Masově nahrazují běžné reklamní a komunikační kanály. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů, Youtube nahrazuje televizní formáty.
Workshop se zaměří na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.
Získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši práci v PR a marketingu.
Navíc dostanete tipy na zlepšení své práce a propojíte znalosti z více oborů. Nebojte se ptát, žádná otázka není hloupá.
Jak správně nastavit efektivní sociální kampaň?
Jak jí měřit?
Onl-line seminář, živý přenos
08.45-09.00 připojení účastníků
09.00-15.00 Odborný program
Obsah semináře je tvořen čtyřmi základními částmi:
A. Jak měříme výkon na sociálních sítích?
Většina neúspěšných kampaní má stejného jmenovatele – nepochopení základních principů sociálního marketingu a měření efektivity. Podíváme se, jak a proč měřit výkon a co udělat pro zlepšení. Nic lepšího pro start kampaně neexistuje
B. Konverze na Facebooku a Youtube.
Je cílem propagovat nebo prodávat? Pak zcela určitě znáte pojem, konverze. Vysvětlíme si pojem konverze a její dopad na volbu designu strategie.
C. Budování značky na sociálních sítích.
S vývojem technologií a životního stylu se změnila i komunikační taktika a strategie. Zejména se změnila strategie budování značky a následná péče o ní. Ačkoli je to věc organická, má několik ustálených pravidel. Výsledkem je kvalitní redakční plán nebo zřetězení video obsahu.
D. Reklama, propagace a výdělky.
Řada nástrojů je k dispozici v placeném módu. Ukážeme si je, vysvětlíme si, za co je dobré platit a za co ne, popovídáme si o efektivitě plateb. Naopak, ukážeme si, jak na sociálních sítích vydělávat.
Seminář je určen primárně pro jednotlivce nebo jednatele firem, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře.