
Začátek: | 24.5.2022 |
Stav: | Lze se přihlásit |
Variabilní symbol: | 2204102 |
Č. akreditace: | AK/I-30/2017 |
Místo konání: | On-line |
Lektor: | Ing. Jan Škraňka |
Cena: | 2690 Kč |
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace: | 2290 Kč |
On-line školení, živý přenos
- účastníci den před seminářem (nejpozději odpoledne do 14:00 hod) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději odpoledne do 14:00 hod) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
Osvojte si hlavní pravidla a principy pro vydávání dobrého radničního periodika.
Za jedno dopoledne Vás seznámíme s doporučeným obsahem, strukturou, vhodnou grafickou a komunikační podobou a zákonnými limity při vydávání radničních nebo regionálních zpravodajů. Objektivita a vyváženost obsahu radničních periodik je základem komunikační strategie radnice a na semináři získáte praktické příklady dobré a špatné praxe.
Dozvíte se zákonné limity pro vydávání a obsah radničních periodik, zejména s přihlédnutím k novele tiskového zákona č. 305/2013 Sb., účinné od 1. 11. 2013 a výkladu relevantních právních pojmů, kterými by se mělo řídit vydávání média jako veřejné služby.
Jak správně vést OBECNÍ ZPRAVODAJ před komunálními volbami?
Jak správně informovat o kandidátech?
Kdo budou lidé, kteří budou po zvolení 4 roky řešit chod obce?
Jestli je v obci před domem uklizený chodník, jak funguje v obci mateřská školka, či domov důchodců, ale další spoustu důležitých věcí pro rozvoj obce.
Jak správně komunikovat s voliči i s médii?
Držte se 3 základních pravidel!
Znalost základů politického marketingu, lokálního PR a příslušných zákonů.
To vše se dozvíte na webináři se zkušeným lektorem, který radí obcím jak nejlépe dělat obecní zpravodaj. Upozorňuje zejména na nejčastější nešvary, kterým by se měli tvůrci zpravodajů vyhnout a naopak radí, jak zpravodaj zmodernizovat a čím mu dodat větší šmrnc. Kromě toho vedl více než desítku volebních kampaní do senátu, komunálních i krajských voleb a dalších veřejných kampaní.
Oceníte praktický návod a doporučené postupy, které zajistí zvýšení kvality obecních periodik. Seminář je užitečný pro systémové nastavení vydávání periodika, pomocí kterého radnice naplní zákonné povinnosti a předejde nežádoucím rizikům spojeným s provozováním médií veřejné služby. Seznámíte se s konkrétními příklady z praxe a s kodexem dobrého radničního periodika.
Představíme Vám ideální model fungování redakční práce v obecním zpravodaji.
On-line seminář, živé vysílání
08.45-09.00 Připojení účastníků.
09.00-14.30 Odborný program.
1.) Obecní zpravodaj a radniční periodika
2.) Proč vydávat místní periodika
3.) Obsah periodika a redakce
4.) Vytvoření vlastního média
5.) Jak a co komunikovat
6.) Distribuce
Pro šéfredaktory, redaktory, členy redakčních rad a tiskové mluvčí, ale i pro radní, zastupitele, kronikáře, úředníky radnice (zvláště tiskových či kulturních odborů), v menších obcích i pro starosty a vítaní jsou i dopisovatelé obecních zpravodajů z řad občanů. Kurz je určen zástupcům obcí vydávajících obecní zpravodaj i těch, které se teprve chystají zpravodaj nově zřídit.
Kurz je vhodný také pro pověřené agentury, které v rámci svého pracovního poměru, nebo smluvní činnosti, jsou zodpovědné za kvalitu obsahu, dodržení zákonných norem, inzerci a komunikaci s občany právě v souvislosti s městským zpravodajem.