Místo konání
On-line školení, živý přenos
- účastníci den před seminářem (nejpozději do večera) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu
JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.
KONTAKTY:
- kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
- další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace
Zákaznická linka
pondělí - pátek: 10:00 - 13:00
- e-mail: kurzy@i-erc.cz
- telefon: 775 419 709
O lektorovi
Mgr. Klára KADÉTOVÁ Ph.D. - působí jako dlouholetá lektorka seminářů zaměřených na soft skills, přičemž se specializuje na manažerské, obchodní a komunikační dovednosti, ve kterých má i bohaté praktické zkušenosti. Školení se snaží vést především prakticky, využívá celou řadu interaktivních a zábavných metod. Jedná se o různé hry, energetická cvičení, příkladové studie s postupným poutavým odhalováním správných principů aj. Lektorské činnosti se věnuje od roku 1997, ať už v rámci otevřených seminářů pro veřejnost nebo v rámci firemních školení vytvořených zákazníkům přímo na míru.

Představa, že existuje svět či vztahy bez konfliktů, je nejmocnější iluzorní výtvor našich vnitřních strachů. Konflikty provázejí člověka po celý život. Nejde tedy o to, aby žádný konflikt nevznikl, ale o to, abychom se konflikty naučili konstruktivně a tvořivě řešit: zdravě asertivně řešit konfliktní situace.
Co se naučíte
Pracovat s konfliktem bez stresu a umět ho použít pro rozvoj svého potenciálu.
Identifikovat, jak zacházíme s energií a kde uniká naše životní síla – co nás vyčerpává.
Zajisté znáte situaci, ve které jste se necítili příliš jistě. Ať již při obchodním jednání, během konfliktní situace na pracovišti, při telefonickém rozhovoru, nebo když jste museli sdělovat nepříjemné informace. Pomůžeme Vám tyto situace, prostřednictvím osvojení komunikačních technik, konstruktivně řešit. Seminář je zaměřen na osvojení potřebných komunikačních návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.
Zejména
- Pozitivně řešit situace, kterým se nemůžete a ani nesmíte vyhýbat.
- Osvojíte si postupy na prevenci před vyhrocenými konfliktními stavy.
- Správně reagovat v situacích, které jsou komunikačně nepříjemné.
- Předejít konfliktům a dosáhnout všestranně přijatelné dohody.
- Zvládnout emočně vypjaté konflikty.
- Uklidňovat kritické situace a udržovat příjemné mezilidské vztahy.
Proč je dobré se zúčastnit
Konflikt je ne příliš oblíbená, ale častá hra. Někdy značně vyčerpávající, zbytečná a náročná nejen na čas. Záleží jen na Vás, jaké budete rozdávat karty. Důležité je správně navázat komunikaci, odstranit napětí a emoční bariéry, získat a předat informace, přesvědčit o svých názorech a postojích. Pokud se to nepodaří, konflikty narůstají a znemožňují uzavření dohody. Konflikty zvyšují úroveň stresu a zhoršují komunikaci. Uzavřený kruh, z něhož nelze snadno vystoupit.
- Dostáváte se do konfliktních situací?
- Chcete je umět zvládat s nadhledem?
- Zajímá Vás, jak jim předejít?
- Dokážete rozpoznat manipulaci a umíte jí čelit?
- Chcete se umět "pohádat" zdravě?
- Umíte konstruktivně kritizovat a kritiku přijímat?
- Víte, jaký je váš styl řešení konfliktů?
Pokud jste si alespoň na jednu z výše zmíněných otázek odpověděli ANO, pak je tento seminář určen také právě Vám. Nebudete si jen povídat, budete hlavně trénovat, objevovat a připravovat se na to, co Vás může potkat.
Taje a triky potřebné pro řízení konfliktu Vám odhalí zkušená koučka.
Získáte a zjistíte:
- Fungující strategie pro řešení konfliktů.
- Jak postupovat, pokud druhá strana blokuje řešení.
- Nadhled do dalších konfliktních situací.
- Účinné techniky jak konfliktům předcházet.
- Jak se během konfliktu chová naše mysl.
Časový harmonogram
On-line školení, živý přenos
08.45-09.00 Připojení účastníků.
09.00-14.00 Odborný program
Osnova
- Přístup ke konfliktům.
- Příčiny konfliktů.
- Problém – Spor – Hádka.
- Co je asertivita.
- Rozdíl mezi agresivním, pasivním a asertivním chováním.
- Charakteristika jednotlivých druhů chování.
- Asertivní desatero.
- Techniky asertivity - nácvik technik s aplikací na konkrétní situace z praxe.
- Přijímání a podávání kritiky.
- Jak reagovat na rozzlobeného jedince.
- Typy manipulace.
- Umění empatie.
- Klíč k ovládání taktu.
- Dokázat přiměřeně říci „ne“.
- Aplikace asertivity na pracovní vztahy.
- Pozitivní řízení, umění kompromisu na pracovišti.
- Sebeprosazení a sebeprezentace.
- Praktický nácvik.
Pro koho je kurz vhodný
- Pro všechny, kteří chtějí být ve výhodě, ušetřit čas, nervy a svoji energii.
- Pro všechny, kteří se potýkají s konflikty a nevědí, jak je řešit.
- Pro všechny, kteří se chtějí dozvědět něco o svém vlastním stylu zvládání konfliktů a odhalit jeho výhody i nevýhody.
- Pro všechny, kteří si chtějí vyzkoušet řešení konkrétní konfliktní situace.
- Pro všechny, kteří se chtějí naučit využít konflikty k vlastnímu růstu a rozvoji týmu.
- Pro ty, kteří se chtějí dozvědět něco o asertivitě a vyzkoušet si ji v praxi.
- Pro všechny, kteří často komunikují se svými zákazníky, což je vždy spojeno s potenciálními konflikty – manažeři, asistenti a sekretářky, obchodní zástupci aj.
- Ale také pro veřejnou správu, všude tam, kde se klade důraz na jednání s veřejností.
- Hodí se také politikům, kteří se potřebují zdokonalit v jednáních ve vypjatých situacích.
Přihlásit se