DOKONALÁ SUPERASISTENTKA JAKO ŘEDITELKA KANCELÁŘE, DIPLOMATKA, PERSONALISTKA A NĚKDY PSYCHOLOŽKA - PŘESUN na nový termín (bude ještě upřesněn)

event_img
Začátek:15.8.2017
Konec:16.8.2017
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1708201
Místo konání:Praha - školicí centrum
Cena:7990 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:7990 Kč

Místo konání

PRAHA -Adresa školícího centra: 
   
Učebna společnosti Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Jablonského 640/2
170 00  Praha 7 – Holešovice

  • Naše učebna se nachází v přízemí budovy.
  •  Budova, ve které se nachází naše učebna, je vzdálena cca 100 m od stanice metra „C“ Nádraží Holešovice. Z metra vystoupíte a dáte se přímo rovně do ulice Jablonského 2 (vzdálenost od metra je cca 2 minuty pěší chůzí).

 

Jak se k nám dostanete:

  1. Metrem, tramvají,  autobusem, vlakem - stačí se dopravit na stanici metra, tramvaje, vlakové nebo autobusové nádraží s názvem ,,Nádraží Holešovice"
  2. pak  1 - 4 minuty  pěšky do ulice Jablonského.
  3. Najdete nás v přízemí budovy


Dostupnost školících prostor:

  • METRO:         2 minuty pěšky od metra Nádraží Holešovice.
  • TRAMVAJ:     1 minutu pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.
  • VLAK:             4 minuty pěšky od stanice Nádraží Holešovice.
  • AUTOBUS:     3 minuty pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.




 

Přednášející:

MUDr. Jan Cimický, CSc

MUDr. Jan Cimický, CSc. - český psychiatr, prozaik, básník a překladatel. Vystudoval Lékařskou fakultu University Karlovy v Praze (1972) a od počátku své lékařské dráhy se specializoval na psychiatrii. Až do roku 1996 pracoval v Psychiatrické léčebně v Bohnicích, kde byl v letech 1981–1996 primářem socioterapeutického a rehabilitačního oddělení. V roce 1996 si otevřel privátní Centrum duševní pohody Modrá laguna.

Jan Bán

Jan Bán - uznávaný stylista a vizážista,vedoucí maskérů a kostymérů Primy.

PhDr. Karel Voříšek

PhDr. Karel Voříšek - moderátor, lektor, kouč a mediální poradce. Mnoho let působil v různých médiích (Československá televize, Rádio Vox, Televize Nova), ve firmách (spolumajitel reklamní agentury, ředitel akciové společnosti, obchodní ředitel public relations agency). Po celou tu dobu se zdokonaloval jako lektor a přednášející právě v oblasti komunikace, veřejných vystoupení, rétoriky, prezentace na veřejnosti, společenského chování, media-trénincích a facilitačních dovedností. Všechno, co se za dlouhé roky své bohaté manažérské a mediální praxe naučil, teď naplno předává druhým. Více na www.karelvorisek.cz.

 

Dokonalá asistentka je zlaté rouno každé společnosti!

Tři "nej" zásady superasistentky jsou: profesionalita, spolehlivost a zodpovědnost.

 

 

 

Co se naučíte

Superasistentka je pravou rukou svého šéfa a jeho pokladem. Umí se chovat a jednat jako ředitelka kanceláře, diplomatka, personalistka a někdy psycholožka.

Jak toho dosáhnout? 

Připravili jsme dvoudenní komplexní program pro asistentky, kde se dozví, jak rozvinout spolehlivost a iniciativu, osvojí si základní znalosti, dovednosti a techniky potřebné k vykonávání důležité profesionální podpory v dynamickém prostředí společnosti. 

Přidaná hodnota kurzu: 

Naučíte se techniky jak skloubit asertivní jednání s příjemným vystupováním, efektivně a přitom přívětivě filtrovat příchozí hovory, osoby i poštu. Budete umět organizovat čas i mnohé pracovní procesy a vést správně protokol kanceláře. Dokážete motivovat „nejen sebe“ k lepším výkonům, budete odolnější vůči stresům. Pochopí jak správně předejít syndromu vyhoření, jak řešit konfliktní situace i samostatně pracovat a reprezentovat. 

Kurz je veden interaktivní formou pomocí modelových situací, případových studií a testů, které vedou k získání podnětů k osobnímu rozvoji. 

Předložený kurz patří k absolutní špičce a je veden netradičním přístupem, vyznačuje se vstřícností, rychlostí, stručností, zábavou ... a to především zásluhou špičkových specialistů, kteří vedou jednotlivé tréninky. 

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Role a důležitost asistentky se v dnešní době odpoutala od vaření kávy a místo pravé ruky nyní může zastávat téměř všechny končetiny manažera či firmy.

V dnešní době je kladen velký důraz na profesionalitu a všestrannost práce asistentky a vyspělá společnost si uvědomuje důležitost její  role.  Asistentky a sekretářky jsou v organizaci  klíčovými pracovnicemi, na něž se všichni se vším obracejí. V  asistentkách  má vedení společnosti skutečně efektivní pracovní sílu, pomocníka, zástupce, ředitelku kanceláře… a možná i podnikového psychologa. Opravdová superasistentka  je všestrannou osobností s manažerskými dovednostmi a podílí se na tvorbě firemní kultury a image společnosti. Současně ale potřebuje mít prostor pro svoji osobní a rodinnou  sféru.

Dnešní asistentka je nejenom půvabná a výkonná, suverénní i nenápadná, dokáže zvládnout i nezvladatelné a nikdy ji při tom neopouští úsměv, dobrá nálada a smysl pro humor.

 

 

 

Časový harmonogram

I. den - 15. 8. 2017 
09.30-10.00 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
10.00-12.30 
I. blok odborného programu  (PhDr. Karel Voříšek) 
12.30-13.00 přestávka (podáváme občerstvení) 
13.00-14.30 
II. blok odborného programu (PhDr. Karel Voříšek) 

II. den - 16. 8. 2017
09.30-10.00 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
10.00 - 12.30 
I. blok odborného programu (Jan Bán) 
12.30 - 13.30 přestávka (podáváme občerstvení) 
13.30 - 16.00 
II. blok odborného programu (MUDr. Jan Cimický, CSc.) 


V ceně je zahrnuté celodenní občerstvení - coffeebreaky, 2 x polední pohoštění. 

 

 

Osnova

Sebeprezentace - podtrhne klíčovou roli asistentky, která je pilířem společnosti, na kterou se všichni se vším obracejí. 
• Mapuje potřeby a osobnost asistentky. Cílem je zjistit individualitu asistentky, jak na tom je, odpozorovat její chování, projev a podle toho upravit zbytek tréninku, tak říkajíc "na míru". 

Asistent/ka – ředitel/ka kanceláře 
• priority asistentské práce 
• trénink rozhodovacích postupů pro volbu priorit, aplikace na případy z praxe posluchačů 
• time management a stress management 
• prevence vzniku extrémní stresové zátěže 
• operativní postupy pro zvládání stresu 

Asistent/ka – komunikátor/ka a podnikový psycholog 
• zásady efektivní komunikace 
• prevence konfliktních situací 
• zvládání konfliktních situací v osobním i telefonickém kontaktu 
• asertivní techniky komunikace 
• trénink, modelové situace z praxe posluchačů 

Asistent/ka – reprezentant/ka a diplomat/ka 
• společenská role asistentky 
• etiketa a firemní kultura 
• osobní image 
• řešení situací dle přání 

Sebepoznání a osobní rozvoj 
• Posiluje sebevědomí a sebejistotu. 
• Učí jak být úspěšný a prospěšný nejen pro organizaci, ale také pro sebe, svou rodinu a v životě vůbec. 
• Jak aplikovat probrané náměty do praxe a zpracování osobního plánu. 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

  • asistentky a asistenti
  • vedoucí kanceláří 
  • sekretářky a sekretáři
  • recepční
  • všechny a všichni, kteří chtějí rozšířit své kompetence 

 

 

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: