ATRAKTIVNÍ MARKETING (nejen) CESTOVNÍHO RUCHU - ZRUŠENO, další termín: 24.11. Praha

event_img
Začátek:15.8.2017
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:1708102
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Mgr. Pavel Pichler
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2500 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
   Učebna Evropského regionálního vzdělávacího centra 
   Panská 13
   602 00 BRNO
   tel.: 725 993 812

Možnosti Parkování:
•  podzemní parkoviště u Janáčkova divadla (Parking JD)  
http://www.garazejanackovodivadlo.cz
•  ul. Nádražní vedle Hlavního nádraží (49°11'23.323"N, 16°36'33.08"E)

 

 

 

O lektorovi

Mgr. Pavel Pichler - pracuje na volné noze v oblasti rozvoje cestovního ruchu a klientům pomáhá navrhnout a realizovat projekty podporující domácí a regionální cestovní ruch, dále zpracovává žádosti o dotace i granty a vytváří úspěšné marketingové strategie pro obce, regiony i soukromé subjekty. Organizuje outdoorové akce pro Klub Hedvábná stezka, sdružení Naboso a realizuje filmové festivaly Expediční kamera Brno a Snow film fest Brno. Dále funguje jako konzultant pro společnost ECEAT. Vystudoval regionální geografii a rozvoj a Humanitní environmentalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Zkušenosti získával ve společnosti Eceat, Centru Eden a o.s. Naboso.

„Na online trhu v oboru cestovního ruchu existuje stále velký potenciál. Urvěte si z něj co nejvíce!“.

A zlaté pravidlo netradičního marketingu?

Překvapit, nabídnout jedinečný zážitek a odlišit se od konkurence.

 

 

 

Co se naučíte

Možnosti použití netradičních metod a nástrojů marketingu a správné nasměrování emocionálně laděné komunikace hraje stále větší důležitost. Nové a netradiční metody, on-line sítě a internet jsou dnes pro cestovní ruch již nepostradatelné. 

Seznámíme Vás se základními pravidly emocionální komunikace a netradičními metodami marketingu v cestovním ruchu v přímé vazbě na úspěšnou marketingovou strategii. Získáte základní přehled o využívání moderních technologií tak, aby tyto moderní prvky komunikace vhodně podpořili budování pozitivních emocí a zážitků spojených s danou turistickou destinací nebo subjektem cestovního ruchu. Schopnost získat a udržet zákazníky cestovní kanceláře, turistického informačního střediska, hotelu nebo konkrétního průvodce se tak mohou opět o něco zvýšit. 

A také se zaměříme na internet jako na životně důležitý nástroj pro šíření informací o cestovním ruchu. Zaměříme se na současné možnosti internetu pro úspěšné šíření a komunikaci důležitých informací o turistických destinacích a subjektech cestovního ruchu s ohledem na emocionální kontext zprostředkovávaných informací. To vše s cílem prezentovat turistické destinace a subjekty cestovního ruchu živou formou, která maximálně zprostředkuje zážitek, který nás v té které destinaci očekává.

Co se na 100% naučíte?

  • Jak přilákat zákazníka.
  • Jak pracovat s netradičními metodami.
  • Jak aplikovat poznatky a informace od zákazníků.
  • Jak používat online nástroje k produktivitě marketingu cestovního ruchu.
  • Jak na guerilla marketing.
  • Jak pracovat s emailingem.
  • Jak pracovat s měřením reklamy v rámci netradičních metod.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Jaké jsou zásadní trendy v netradičním marketingu pro cestovní ruch v roce 2017, které Vám nesmí uniknout? Optimalizace pro vyhledávače, outsourcing a sociální sítě – to jsou tři hlavní ingredience pro úspěch na vysoce konkurenčním trhu. On-line sítě jsou příležitostí která Vás může katapultovat do první ligy. Není to ale zadarmo. Chce to nápad, perfektní přípravu a precizní provedení. Pokud zaujmete, máte vyhráno. Využijte svou příležitost.

Čeká Vás

  • Ukázka netradičních metod.
  • Změna marketingového myšlení.
  • Pochopení human centre design.

 

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.


09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00
I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00
II. blok odborného programu (část C)

 

 

 

Osnova

  1. Kdo je náš zákazník.
  2. Human centre design.
  3. Lean canvas.
  4. Jak cílit na zákazníka.
  5. Facebook, online a emailing.
  6. Guerilla marketing.

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Nejen pro veřejnou správu, informační centra, hrady, zámky, muzea.

Ale také pro profesionály v oblasti cestovního ruchu, zejména pak zaměstnance cestovních kanceláří, majitele ubytovacích zařízení a turistických atrakcí a neposlední řadě také zaměstnance úřadů zabývajících se cestovním ruchem v České republice.

 

 

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: