FACEBOOK pro MARKETÉRY - workshop pro PR a CRM on-line manažery

event_img
Začátek:25.10.2017
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:1710203
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Ing. Jan Škraňka
Cena:3590 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2990 Kč

Místo konání

PRAHA - Adresa školícího centra

Učebna společnosti Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Jablonského 640/2
170 00  Praha 7 – Holešovice

tel.: 725 993 812

  • Naše učebna se nachází v přízemí budovy.
  •  Budova, ve které se nachází naše učebna, je vzdálena cca 100 m od stanice metra „C“ Nádraží Holešovice. Z metra vystoupíte a dáte se přímo rovně do ulice Jablonského 2 (vzdálenost od metra je cca 2 minuty pěší chůzí).

 

Jak se k nám dostanete:

  1. Metrem, tramvají,  autobusem, vlakem - stačí se dopravit na stanici metra, tramvaje, vlakové nebo autobusové nádraží s názvem ,,Nádraží Holešovice"
  2. pak  1 - 4 minuty  pěšky do ulice Jablonského.
  3. Najdete nás v přízemí budovy


Dostupnost školících prostor:

  • METRO:        Jen 2 minuty pěšky od metra Nádraží Holešovice.
  • TRAMVAJ:    Jen 1 minutu pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.
  • VLAK:            Jen 4 minuty pěšky od stanice Nádraží Holešovice.
  • AUTOBUS:    Jen 3 minuty pěšky od zastávky Nádraží Holešovice.

 

 

 

O lektorovi

Ing. Jan Škraňka - marketingový a mediální konzultant, propagátor a aplikátor sociálních sítí, autor úspěšných guerillových a sociálních projektů. http://www.honzaskranka.cz; http://www.youstoryup.cz

Jsou sociální média Vašimi vodami?

Právě pro Vás, TOP markeťáky, je workshop Facebook  jako ulitý.




 

Co se naučíte

Workshop je pravým pomocníkem pro marketéry, specialisty na PR a CRM, stejně tak jako pro manažery plánující rozvoj společnosti.

Provedeme vás vodami sociálních médií, jak cíleně a efektivně šířit povědomí o Vás, Vaší společnosti, značce, projektech všude tam, kde to bude dávat smysl. Nalezneme nebo vytvoříme nové kanály pro vaši práci. To vše Vás naučíme na našem workshopu. Seznámíme se se základními metrikami kampaně.

 

  • Interaktivní formou se ponoříme do několika modelových situací, navštívíme prezentace velkých firem na Facebooku, ukážeme si success stories.
  • Naučíme se efektivně používat nástroje Facebooku a Youtube.
  • Ukážeme si, jak naplánovat kampaň.
  • Vyzkoušíme si  Powereditor, Facebook for Business,  Google analytics, Google Adwords, seznámíme se, co dokáže GA code a Facebook pixel.
  • Naučíme se vydělávat na Youtube.

 

Přidaná hodnota ...

Navíc získáte podrobnou analýzu vaší dosavadní komunikace na sociálních médiích včetně konkrétních návrhů na vylepšení nebo změnu. Samozřejmostí je individuální konzultace s lektorem.

Diskutujte o tom, co právě teď řešíte a uvidíte, jaký nadhled vám ostatní pomohou získat.  Týmová práce v neformálním prostředí je osvěžující.

 

 


 

Proč je dobré se zúčastnit

On-line marketing jde velmi rychle kupředu. To, co platilo minulý měsíc, už dnes nemusí fungovat. Pokud chcete patřit mezi nejlepší, posuneme Vás o velký skok dál. Poznejte nejnovější trendy, ale i ty budoucí, získejte detailní případové studie, rozšiřte své kontakty a nabijte se energií. 

Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří běžnou součást marketingových plánů a hrají důležitější roli, než si myslíme. Masově nahrazují běžné reklamní a komunikační kanály. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů, Youtube nahrazuje televizní formáty.

Workshop se zaměří na metody využití sociálních sítí za účelem budování značky, propagace produktů, vztahy s veřejností (PR – Public Relations) a vztahy se zákazníky (CRM – Customer relationship management). Obsahem není nudný popis postupů, ale poskytnutí dobrých nápadů a cenné inspirace.

Získáte celou řadu praxí ověřených metod a nabytých zkušeností, jak co nejefektivněji využít sociální sítě pro vaši práci v PR a marketingu.

Navíc dostanete tipy na zlepšení své práce a propojíte znalosti z více oborů. Nebojte se ptát, žádná otázka není hloupá.

Jak správně nastavit efektivní sociální kampaň?
Jak jí měřit?

 

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00
I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00
II. blok odborného programu (část C)
14.00-15.30 III. blok odborného programu (část D)
 

 


 

Osnova

Obsah semináře je tvořen čtyřmi základními částmi:

A. Jak měříme výkon na sociálních sítích?
Většina neúspěšných kampaní má stejného jmenovatele – nepochopení základních principů sociálního marketingu a měření efektivity. Podíváme se, jak a proč měřit výkon a co udělat pro zlepšení. Nic lepšího pro start kampaně neexistuje

B. Konverze na Facebooku a Youtube.
Je cílem propagovat nebo prodávat? Pak zcela určitě znáte pojem, konverze. Vysvětlíme si pojem konverze a její dopad na volbu designu strategie.

C. Budování značky na sociálních sítích.
S vývojem technologií a životního stylu se změnila i komunikační taktika a strategie. Zejména se změnila strategie budování značky a následná péče o ní. Ačkoli je to věc organická, má několik ustálených pravidel. Výsledkem je kvalitní redakční plán nebo zřetězení video obsahu.

D. Reklama, propagace a výdělky.
Řada nástrojů je k dispozici v placeném módu. Ukážeme si je, vysvětlíme si, za co je dobré platit a za co ne, popovídáme si o efektivitě plateb. Naopak, ukážeme si, jak na sociálních sítích vydělávat.

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Seminář je určen primárně pro jednotlivce nebo jednatele firem, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře.

 

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2301237860/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: