Dokumenty vyžadované při finanční kontrole a interním auditu

event_img
Začátek:11.12.2018
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:1812204
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Ing. Miroslava Pýchová
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:1900 Kč

Místo konání

PRAHA -Adresa školícího centra: 

Učebna společnosti Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Korunní 106 (2.patro)
101 00 Praha 10
tel.: 725 993 812

  • Naše učebna se nachází ve 2 patře budovy.


Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 5, 16, 26,  zastávka "Orionka"

 

 

O lektorovi

Ing. Miroslava Pýchová - kontrolorka a metodička s dlouholetou praxí ve výkonu kontroly u státních orgánů, územních samosprávných celků a u příjemců dotací, mj. 17 let v odboru kontroly Ministerstva financí, konzultantka Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj Poslanecké sněmovny k návrhům zákonů od roku 2014 dosud.

 

 

Co se naučíte

Prohloubení a aktualizace poznatků nutných pro výkon finanční kontroly nebo interního auditu.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Posluchači obdrží na kurzu písemné materiály zpracované lektorkou.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-14.30 
Odborný program 

 

 

Osnova

  • Zjišťovací fáze kontroly hospodaření a interního auditu, vyžádané dokumenty na počátku a v průběhu kontroly nebo auditu: Doklady o jednotlivé finanční nebo majetkové operaci (smlouvy, faktury, paragony, výpisy z platebního účtu, mzdové listy aj.)
  • Zaznamenání právního jednání podle občanského zákoníku
  • Souhrnné informace o hospodaření – účetní, finanční a statistické výkazy. Výroční a další zprávy
  • Využití vnitřních předpisů při kontrole hospodaření.
  • Vnitřní předpisy a dokumenty při inventarizaci – povinnosti v prováděcí vyhlášce o inventarizaci majetku a závazků.
  • Stanoviska a pokyny ústředních orgánů k finančnímu hospodaření.
  • Jak využít zákon o účetnictví při kontrole nebo interním auditu
  • Využití účetnictví a rozpočtové skladby při kontrole nebo interním auditu.
  • Právní předpisy o hospodaření orgánů veřejné správy.


     

Pro koho je kurz vhodný

Určeno pro pracovníky, kteří provádějí kontrolu nebo interní audit v obcích, krajích, příspěvkových organizacích, státních orgánech, u příjemců veřejné finanční podpory, a také pro vedoucí zaměstnance.

Zúčastnit se mohou rovněž členové kontrolních a finančních výborů zastupitelstva.

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: