PUBLIC RELATIONS S PŘEHLEDEM aneb kreativní komunikace a účinné PR

event_img
Začátek:30.6.2020
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:2006202
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Cena:2900 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2300 Kč

Místo konání

PRAHA  - Adresa místa konání:

Učebna společnosti: ERC (Evropské regionální vzdělávací  centrum) z.s.
Korunní 106 (1.patro)
101 00 Praha 10 - Vinohrady
tel.: +420 725 993 812

  • Naše učebna se nachází v 1 patře budovy.
  • Prostory se nachází nad  Vinohradským pivovarem  (http://www.vinohradskypivovar.cz/)

 

Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 10, 11, 16 -  zastávka "Orionka"

 

 

Přednášející:

Kombinace několika přednášejících

Naši přednášející jsou experti na slovo vzatí. Všichni pracují ve svém oboru.

Milan Matyáš Deutsch

Milan Matyáš Deutsch - Přední český expert na komunikaci a PR, který se v oboru pohybuje již 25 let.Poskytoval strategické poradenství předním globálním korporacím (IBM, Nokia, Intel, Danone, Google, Xerox atd.). Řídil PR a komunikační kampaně předních značek ve střední a východní Evropě. Školil starosty českých měst a tajemníky krajů v efektivní komunikaci. Školil top manažery předních korporací – v oblastech krizová komunikace, mediální komunikace a osobní prezentace. Řídil mezinárodní týmy PR konzultantů ve střední a východní Evropě (19 zemí. Před 10 lety založil vlastní poradenskou společnost v oblasti PR a komunikace EMD consultants a její divizi se zaměřením na filmovou produkci EMD production.

 

Komunikace někdy může připomínat Babylonskou věž a rozmotat všechny její nuance nebývá snadné…

 

 

Co se naučíte

PR - nástroj komunikace 21. století. V současném dynamickém světě je vyvíjen stále větší tlak na transparentnost a otevřenost komunikace. S tím trvale roste i význam Public Relations (PR) a jeho využití komerčními společnostmi, neziskovým sektorem či státní a veřejnou správnou. K moderní komunikaci je potřeba přistupovat aktivně a otevřeně. Opak může znamenat komplikace s výrazným dopadem na image a reputaci úřadu, společnosti, značky či produktu.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Zasvětíme Vás do Public Relations (PR) a naučíme vás být úderným „píáristou“. Public Relations je efektivní způsob komunikace pro dlouhodobé budování pozitivní image a budování vztahů s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, zaměstnanci a médii.

  • Začínáte pracovat v PR?
  • Dostali jste ke svým pracovním povinnostem i péči o PR?
  • Chcete znát základní principy a využití PR?
  • Chcete se naučit komunikovat s novináři?
  • Chcete platit méně za vaše komunikační aktivity?

Přihlaste se k nám nám na kreativní trénink Public Relations s přehledem.

Naučíme vás dělat správné PR a tak, aby vás bavilo.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.


09.00-10.00 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
10.00-12.00
I. blok odborného programu
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00
II. blok odborného programu

 

 

Osnova

 

1.) Česká média a jak s nimi komunikovat

  • Procesy v redakcích
  • Vydavatelství médií a jejich vliv na mediální scéně
  • Jak udělat zajímavou zprávu pro média a získat prostor 

2.) Příprava komunikační a PR strategie

  • Tradiční média vs. sociální sítě – trendy
  • Cílové skupiny a zacílení komunikace
  • Reklama není PR – jak kombinovat obě formy v marketingovém mixu

3.) Měření úspěšnosti PR a komunikace

  • Kritéria měření výsledků PR
  • Nastavení cílů a porovnání s konkurencí
  • Měření efektivity PR – výsledky proti vynaloženým prostředkům

4.) Jak na úspěšný rozhovor

  • Příprava na rozhovor
  • Různé druhy rozhovorů – TV / online / tištěné médium / rozhlas
  • Praktické cvičen na kameru s vyhodnocením

5.) Krizová komunikace

  • Jak se chovat, když máte problém
  • Rozhovory v době krize
  • Proaktivní a reaktivní komunikace

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Nabízíme PR trénink všem, kteří pracují v oboru Public Relations, nebo se o něj zajímají. Pro tiskové mluvčí, pracovníky PR agentur a další PR specialisty z komerční sféry, neziskového sektoru i veřejné správy. Ale také pro všechny z vás, pro které PR a komunikace sice není hlavní náplní jejich činnosti, nicméně jste „tváří“ organizace a automaticky tedy ovlivňujete její vnímání veřejností.

 

 

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: