JAK EFEKTIVNĚ PRACOVAT S DATOVOU SCHRÁNKOU aneb KUCHAŘKA S PRAKTICKÝMI UKÁZKAMI

event_img
Začátek:6.8.2020
Stav:Přihlašování zastaveno
Variabilní symbol:2008202
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Praha - školicí centrum
Lektor:Mgr. Jan Schwaller
Cena:2800 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2400 Kč

Místo konání

PRAHA -Adresa místa konání:

Učebna společnosti ERC (Evropské regionální vzdělávací centrum) z.s.
Korunní 106 (1.patro)
101 00 Praha 10 - Vinohrady
tel.: +420 725 993 812

  • Naše učebna se nachází v 1 patře budovy.


Jak se k nám dostanete:

  • GPS souřadnice:   50.0753014,   14.457614899999953
  • městská doprava:  tram 10, 11, 16 -  zastávka "Orionka"

 

 

O lektorovi

Mgr. Jan Schwaller - vedoucí oddělení fondů městských podniků, institucí a fyzických osob, Archiv hlavního města Prahy. Je uznávaným odborníkem na problematiku archivace. Má bohatou publikační činnost a je zkušeným lektorem. Prošel řadou metodických jednání s původci, kde se řešila problematika uchovávání digitálních dokumentů i z důvodu datových schránek.

 

Co se naučíte

Účastnící se komplexně seznámí s problematikou datových schránek a eGovernmentu v ČR. 

Seznámí se se související legislativou, zejména se zákonem č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů ve znění pozdějších předpisů. Dozvíte se aktuální informace vyplývající z novel této legislativy. Dozví se, kdo a kdy musí datovou schránku používat, jak s datovou schránkou pracovat, jak nakládat s dokumenty doručovanými do DS. 

 

Poradíme, jak nastavit a využívat stále nové funkcionality. Upřesníme, zda je nutné autorizovaně konvertovat všechny dokumenty doručené datovou schránkou.

Pozornost bude věnována i problematice elektronického podpisu, souvislostem se spisovou službou a převádění dokumentů metodou autorizované konverze. 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

V průběhu všech bloků jsou posluchači upozorňováni na změny v dané oblasti v souvislosti s přijetím předpisů EU e-IDAS a GDPR (např. e-faktury, úplné el. podání) a navazující české legislativy a novel zákona o archivnictví a spisové služby.

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30
 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-12.00 I. blok odborného programu 
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení) 
12.30-13.30
 II. blok odborného programu 

 

 

Osnova

1. Co je to eGovernment 
2. Legislativa eGovernmentu – zákon 300/2008 Sb. a související 
předpisy 
3. Úvod do problematiky datových schránek 
4. Doručování prostřednictvím datové schránky 
5. Informační systém datových schránek 
6. Práce s datovou schránkou – zřízení, přihlášení, tvorba a odesílání 
datové zprávy, bezpečnost 
7. Datová schránka a elektronický podpis 
8. Autorizovaná konverze dokumentů 
9. Vazba na spisovou službu 

10. Dotazy, Diskuse

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Seminář je určen všem subjektům, které musí datovou schránku používat ze zákona: 

  • orgánům veřejné moci na všech úrovních, 
  • subjektům zapsaným v obchodním rejstříku,
  • případně dalším subjektům.

 

 

  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


    Fakturační údaje

    Organizace:

    Ulice:

    Město:

    PSČ:

    IČO:

    DIČ:

    Číslo účtu:

    Veřejná správa/NGO:
    Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

    Kontaktní osoba

    Jméno:

    Příjmení:

    Telefon:

    E-mail:

    Slevový kód:

    Způsob platby:
    PřevodemHotově

    Poznámka:

    Smluvní podmínky:
    Souhlasím se smluvními podmínkami

    Seznam účastníků

    TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

    Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: