ASSESSMENT CENTRUM - principy, příprava a realizace v kostce

event_img
Začátek:23.9.2020
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2009102
Č. akreditace:AK/I-30/2017
Místo konání:Brno - školící centrum
Lektor:Mgr. Věra Máchová
Cena:5490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:5490 Kč

Místo konání

BRNO - Adresa školícího centra:
Učebna společnosti:  Regionpartner /centrum pomoci regionům/ o.p.s.
Panská 13
602 00 Brno
tel.: +420 725 993 812



Možnosti Parkování:

 

 

O lektorovi

Mgr. Věra Machová - specialistka a lektorka rozvoje osobních a manažerských dovedností. Poradkyně na psychodiagnostiku při výběrových řízeních a personálních auditech - také Assessment Centre a Development Centre. Spolupracuje s významnými společnostmi s firmami jako např.: Walmark, PSJ Holding, OKAY, Humanic, Danone, Třinecké železárny, Vítkovice, RWE, Kooperativa, VZP, Xella Ytong, Cement Hranice, Česká pošta, Moravia IT, Magistrát hl. m. Prahy, Ministerstvo financí a další. Vystudovala FF MU Brno, obor: psychologie, specializace: psychologie organizace a práce. Je certifikovanou lektorkou Asociace vzdělávání dospělých (AIVD) ČR (2000).

 

 

 

Co se naučíte

V rámci školení se naučíte, jak připravit Assessment Centre pro výběrové řízení. Nejprve si řekneme, o co při této metodě jde – základní principy, východiska, použití a očekávatelné výstupy. Dále se seznámíte s vytvářením „kompetencí“ a kompetenčního profilu obsazované pracovní pozice. Následovat bude přehled technik a metod, kterými je možné tyto kompetence ověřovat, které je možné do Assessment Centre zařadit. Poté se dozvíte se, jak designovat Assessment Centre a také, co všechno je třeba organizačně ošetřit. Ujasníme si, jak se provádí příprava hodnotitelů, jak zpracujeme výstupy a jak dále nakládat s výsledky. Součástí školení je intenzivní nácvik v roli hodnotitele a hodnoceného.

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Cílem semináře je získat znalosti o způsobu přípravy, řízení průběhu a využití metody assessment centre – součástí je také sebezkušenost v modelových situacích a nácvik hodnocení.

Výukové metody, které budou použity na semináři: interaktivní přednáška, diskuze, brainstorming, test, nácvik hodnocení; cvičení – prezentace, týmové hry, hraní rolí

 

 

Časový harmonogram

Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení. 

09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora) 
09.30-18.00 odborný program

 

 

Osnova

1. Co je to metoda Assessment Centre (AC), její využití v rámci výběrového řízení

  • principy
  • použití
  • výstupy


2. Sestavení kompetenčního profilu ideálního uchazeče o zaměstnání

  • nástroje analýzy pracovní pozice
  • sestavení kompetenčního profilu
  • definice kompetencí, využití škál


3. Výstavba programu efektivního AC

  • individuální modelové situace
  • skupinové modelové situace
  • psychodiagnostika
  • rozhovor
  • strategie ověřování kompetencí


4. Organizace AC

  • harmonogram výběrového řízení
  • volba interních hodnotitelů
  • harmonogram AC
  • materiální a finanční zajištění


5. Příprava hodnotitelů

  • jak a co pozorovat
  • chyby v hodnocení
  • seznámení s harmonogramem AC
  • seznámení s metodami AC
     

6. Jak zpracovat výstupy AC, jak pracovat s výsledky

  • stanovení hodnot kompetencí
  • formy zpracování výsledků
     

7. Praktická cvičení a nácvik hodnocení v modelových situacích

  • role hodnoceného
  • role hodnotitele

8. Dotazy, diskuze, závěrečné hodnocení  

Po semináři  možnost individuální konzultace s lektorkou.

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Cílová skupina - seminář je určen:

  • personalistům,
  • HR manažerům,
  • manažerům,
  • vedoucím úředníkům
  • a dalším zájemcům

 

 

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na vzdelavani@i-erc.cz a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2001067847/2010, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil

Zaškrtněte toto pole pro úspěšné odeslání formuláře: